Marketing Report
Colourcake trekt 5 talenten aan nieuws

Colourcake trekt 5 talenten aan

Creative Agency Colourcake heeft in januari en februari 2022 vijf talenten aangetrokken: Floor Slooten (voormalig Producer bij Awesome Originals), Dylan Bartles (voormalig creatief bij Eichholtz), Romy de Groot (voormalig senior pr & Partnership Executive Benelux Made.com), Borja Llorens Purti (voormalig Operations Coordinator and Client Partner bij PlayGround Barcelona ) en Milou Verhoeven (voormalig Art Director bij Footlocker).

Sinds oktober 2020 heeft Colourcake – dat gespecialiseerd is in branding, content en print, het aantal personeelsleden in dienst verdubbeld, mede om de groeiende de vraag van huidige en toekomstige klanten te kunnen bedienen.

Zowel Floor Slooten (sinds februari 2022), Romy de Groot (sinds januari 2022) en Borja Llorens Purti (sinds februari 2022) zijn als account manager aan de slag gegaan voor onder meer The Avocado Show, Patagonia, Mizuno. Dylan Bartels (Associate Creative Director) ondersteunt sinds februari 2022 bij het aansturen van het creatieve team en de overall kwaliteit bewaken. Milou Verhoeven versterkt sinds februari 2022 het team als Senior Allround Creative en zal haar creatieve talent verbinden aan Nike, Puma en PVH

Robert Chevalier, founder & CEO: “Het afgelopen jaar zijn wij enorm gegroeid en hebben we ons echt gefocust op waar we goed in zijn, namelijk branding, content en print. We positioneren ons als experts op dit gebied en dat vertaalt zich door naar de vraag. Het groeiende team is daar een effect van en we zijn klaar om nog meer gas te geven samen met deze nieuwe talenten.’’

www.colourcake.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.