Home
Nieuws
Forum
Columns
Interviews
Agenda
Podcast
TV
M100
Partners
Vacatures
Contact
Columns
creatie
column
[Budi & Thijs] De mens als merk
nieuws
column
[Column] Lucas Nord (Mediaplus): Hoe merken community's kunnen gebruiken – en vice versa
creatie
column
[Column] Arjan Hoekstra (SuperRebel): Genderneutrale Mannekes
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: Down the drain
mediastrategie
column
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Alles over de as van Meaningfulness
mediastrategie
column
[Column] Tjitske Maathuis (Mediaplus): Geïntegreerde multichannel mediaplanning: meer dan ooit essentieel voor impact en resultaat
creatie
column
Fransz Finds - Vol 13. | Inspiratie waar je wat aan hebt
creatie
column
[Column] Bravoure: Van briefing naar briljante briefing - tips en trucs
creatie
column
[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize): Wat is merkpositionering?
creatie
column
[Column] Carlo den Otter: Bieden A-merken alleen krimpflatie of ook inspiratie?
nieuwsmedia
column
[Column] David de Jong: Adverteren bij sites die mediabureaus goedkeuren?
audio
column
[Amp.Amsterdam] Waar zijn de prijswinnende audio ads?
mediastrategie
column
[Column] Jason Romeyko (Serviceplan Group): Return on involvement met edutainment
creatie
column
Fransz Finds - Vol 12. | Inspiratie waar je wat aan hebt
nieuws
column
[Column] Bas Vlugt: een week lang in gesprek met ChatGPT - bevindingen, perspectief en conclusies
audio
column
[Column] David de Jong: de veiling van radiofrequenties gaat beginnen, de regels staan vast
nieuws
column
[ChatGPT Biography] SWOT: Willem Sijthoff, Paul Petermeijer, Gijs Vroom
tv-video
column
[ChatGPT Biography] Arjen Lubach
nieuws
column
[ChatGPT Biography] ChatGPT vindt Donald Trump geen toffe peer maar Willem-Albert Bol wel
nieuws
column
[ChatGPT Biography] Bas Vlugt
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: Kaags judo
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Single, maar niet alleen
creatie
column
Fransz Finds - Vol 11. | Inspiratie waar je wat aan hebt
retail
column
[Column] Niels Braat: Ton en André: van lokaal bemind naar lokaal bekend
creatie
column
[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer (Revitalize): Wat is rebranding?
mediastrategie
column
[Column] Sander Bots (Mediaplus): De opkomst van de creatieve shopper: trots op bezuiniging en bewuste consumptie
tv-video
column
[Column] Rodger Werkhoven (iO Amsterdam): LEGACY™️: Het laatste tv-format van John de Mol
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Ongevraagd advies aan John de Mol
creatie
column
[Budi & Thijs] Moeilijke chips
audio
column
[Column] David de Jong over NMO-luisteronderzoek: het begin is er mét gelijk discussies
tv-video
column
[Column] Bas Vlugt: Ongevraagd advies aan John de Mol
creatie
column
[Column] Jérôme Kuijken (De Speld & Partners): John, het is goed zo
creatie
column
[Column] Budi Gonzalez de Chaves (Bijvoorkeur): Alles wat reclamebeperking in de hand werkt, heeft mijn zegen
tv-video
column
[Column] Ate van der Meer (Snakeware): Ik wens John veel stakeholders value toe
creatie
column
[Column] Thomas Mak: Juniors uit den ouden doosch
tv-video
column
[Column] David de Jong: Een beschouwing over de ACM-afwijzing, hoe gaat medialand verder?
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: Haat en woke
creatie
column
Fransz Finds - Vol 10. | Inspiratie waar je wat aan hebt
retail
column
[Column] Niels Braat: Ton en André: de belangrijkste growth drivers van franchiseketens
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Hoe uniek is Gen Z eigenlijk?
tv-video
column
[Column] David de Jong: NPO politiek vehikel voor culturele sluikreclame?
nieuws
column
[Column] Patrick Petersen: Verzacht jouw harde marketingbelofte onze pijn? (+ top 5)
creatie
column
Fransz Finds - Vol 9. | Inspiratie waar je wat aan hebt
media
column
[Column] David de Jong: Reclameverkoop SBS6 en Net5 naar Mediahuis, gaat dat werken voor ACM?
nieuws
column
[Column] Paul de Bijl (ACM): Politieke macht van grote bedrijven is groter dan gedacht
bioscoop
column
[Column] Michiel Veugelers: The only way is up!
contentmarketing
column
[Column] Ger Nijkamp: Content Marketing, een dun laagje chroom..?
audio
column
[Column] David de Jong over radio- en audiofenomeen Alfred Lagarde
creatie
column
[Column] Aart Lensink (LVB becoming iO): Veel merken waaien mee, terwijl meebewegen verstandiger is
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: Robot
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Marketing Trends 2023: een blik in de glazen bol
creatie
column
[Column] Sanne Demir (DCVF): Maakt ChatGPT de kerstcommercial van het jaar?
creatie
column
[Budi & Thijs] De vrijheid van reclame
tv-video
column
[Column] David de Jong: Doorspoelen van reclame: speelt het überhaupt?
mediastrategie
column
[Column] Revitalize: Succesvol rebranden in drie stappen
creatie
column
Fransz Finds - Vol 8. | Inspiratie waar je wat aan hebt
audio
column
[Column] David de Jong: De frequentieverdeling, Talpa Network, Radio Veronica en de onduidelijkheid
tv-video
column
[Column] David de Jong: PAST en FAST, we moeten eraan wennen!
nieuws
column
[Column] Menno Westinga: Speedmanagement hoger op de agenda
creatie
column
Fransz Finds - Vol 7. | Inspiratie waar je wat aan hebt
creatie
column
[Column] Sinterklaasboodschap Paul van Kuilenburg (Alfred): Schenk ons de reclame die weer voelt als een cadeautje
tv-video
column
[Column] David de Jong: Mediadebat tweede kamer: 5 uur discussie over incidentenpolitiek…en dan?
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: B'wana he no home
retail
column
[Column] Niels Braat: Black Friday of Black Out?
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Tunnelvisie
tv-video
column
[Column] David de Jong: lang wegkijken voor de kijkcijfers en nu?
creatie
column
Fransz Finds - Vol 6. | Inspiratie waar je wat aan hebt
creatie
column
[Budi & Thijs] Merkvoorkeur
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Fake news
creatie
column
[Column] Rolf van Oostrum (0930): Een pitch kun je niet verliezen
magazines
column
[Column] Bas Vlugt: De Mercurs zijn (een beetje) terug, tijd voor actie
creatie
column
[Column] Huub van Osch: Waarom presenteren bureaus vaak meerdere concepten aan een klant?
nieuws
column
[Column] Erwin Fisser: Jongeren geven geen fuck om oude verfwerkjes
tv-video
column
Arthur Terpstra (Mediabrands): Ajax trekt gemiddeld 16 procent minder kijkers in de Champions League
creatie
column
[Column] Arno Peperkoorn: Betweten
creatie
column
[Column] Michael van Kerkwijk: Help, er zit minder purpose in mijn portemonnee!
tv-video
column
[Column] Bob Goulooze: Annonceren
tv-video
column
[Column] David de Jong over ACM, RTL Nederland & Talpa Network: het duurt (te) lang
retail
column
[Column] Martijn Nillesen: Travel Retail: aanpassen aan de nieuwe wereld
bioscoop
column
[Column] Michiel Veugelers: Waar is Halloween?
creatie
column
[Column] Sebastiaan Spaan (Natwerk): Waarom in de spiegel kijken als je lekker kunt gaan op de linkerbaan?
media
column
[Column] Erwin Fisser: Boomeractivisme - Kökçü en Van Gogh
merkduurzaamheid
column
[Column] David de Jong: dubbele moraal van overheid en industrie bij ongezonde reclames?
merkduurzaamheid
column
[Column] Patrick Petersen: Hoe .eco-vergelijkingsplatforms marketingclaims greenwashen
contentmarketing
column
[Column] Thomas Bekker (Mediatic): Krijg toch allemaal de creatyfus!
creatie
column
[Column] Ate van der Meer (Snakeware): Van hard ondernemen naar ondernemen met een hart
nieuws
column
[Column] David de Jong: Geld, geld en nog eens geld….ruzie over geld!?
media
column
[Column] David de Jong: Lukt het nu wel met innovatievisie mediasector?
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Steenrijk, straatarm
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Leven zonder lineaire televisie
tv-video
column
[Column] Bob Goulooze: Ongehoord
contentmarketing
column
[Column] Wies Popa (Axioma): Gaan we in 2022 eindelijk afscheid nemen van plastic content?
creatie
column
Fransz Finds - Vol 2. | Inspiratie waar je wat aan hebt
mediastrategie
column
[Column] Daan Vrijsen (Abovo Maxlead): Marketinginzet in tijden van recessie
media
column
[Column] Erwin Fisser: Feministen, vreemdelingenhaters en naar beneden trappen
media
column
[Column] David de Jong: Gunay Uslu slaat plank mis met adviescollege landelijke publieke omroep
media
column
[Column] Erwin Fisser: Sympathie voor Gideon
tv-video
column
[Column] David de Jong: Ander logo KRO-NCRV voorbeeld overbodigheid publieke omroepverenigingen
nieuws
column
[Column] Bob Goulooze: Slinger trends
nieuws
column
[Column] Carlo den Otter: F*CK … het is alweer bijna 2023
media
column
[Column] David de Jong: Is einde van gratis RTL-programma's een boost voor Videoland?
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Inflatie voor marketeers - zo ga je ermee om
mediastrategie
column
[Column] Jeffrey Koen (dentsu): Wilfred Genee neemt ruim 40 procent van de Veronica Offside kijkers mee naar SBS6
creatie
column
[Budi & Thijs] Reclamebabbelaars
creatie
column
[Column] Sarah Milo (De Amsterdamse Mediafabriek): Een sociale firma in medialand, een broodnodige frisse wind
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Vive la France: mon expérience dans le parc de bungalows
creatie
column
[Column] Thomas Mak: Vergeten we geen copywriters op te leiden?
nieuws
column
[Column] Marc Stubbé (Bisbrick): Waar het uitgeefmodel nieuwe kansen biedt aan professionele dienstverleners
creatie
column
[Column] Rolf van Oostrum (0930): Lastige tijden
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Hoe je je idealen kan realiseren, tips van een voormalig pr-man
contentmarketing
column
[Column] Rob Roelofs (Mediatic): Ode aan de onderbuik
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Neem jezelf in de maling!
retail
column
[Column] Niels Braat: Winkelen – mijn post-lockdown teleurstelling
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Vakantie-trammelant
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Paradox van de groene consumptie
creatie
column
[Column] Rolf van Oostrum (0930): Quote-junkie
merkduurzaamheid
column
[Column] Michael van Kerkwijk: Je purpose kan de ijskast in
merkduurzaamheid
column
[Column] Sanne Demir: Op vakantie in de klimaatspagaat
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Win-win m’n neus
creatie
column
[Budi & Thijs] Gorilla’s
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Het gaat binnenkort allemaal vreselijk fout!
creatie
column
[Column] Rosanne van Oort: All hail to de schrijvende copywriter
retail
column
[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Angst, beven en een professor die sneller praat dan zijn schaduw
contentmarketing
column
[Column] Dennis Mensink (Mediatic): De overeenkomsten tussen bedrijven zonder smoel en Botox
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Het egoïsme achter de B Corp beweging
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: Hoe vies is een film?
nieuws
column
[Column] &.agency: de Mediawet voor influencermarketing wordt flink aangescherpt
retail
column
[Column] Martijn Nillesen: Travel Retail - vliegensvlug van conventional naar phygital
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: de wonderbaarlijke kracht van eigentijdse principes...
creatie
column
[Budi & Thijs] Fakereclame
nieuws
column
[Column] Carlo den Otter (DCVF): 5 redenen waarom reclame (bijna) nooit meer grappig is
merkduurzaamheid
column
[Column] Gijs de Swarte: purpose marketing als een doodlopende weg
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Ontzorging zoekt hulp!
creatie
column
[Column] Michael Versélewel de Witt Hamer: Wanneer of waarom zou je je merk rebranden?
creatie
column
[Column] Thomas Mak (DCVF): Community management is vooral Jeddies voorkomen
contentmarketing
column
[Column] Jasper van Zandbeek: Wie bezweert de marketingcrisis?
creatie
column
[Budi & Thijs] Wist jij dat 70 tot 80 procent van alle productintroducties in de supermarkt mislukt?
nieuws
column
[Column] Arno Peperkoorn: Een D&I-sticker op de deur
mediastrategie
column
[Column] Patrick Petersen: Online engagement? Sorry, u boeit niet!
mediastrategie
column
[Column] Paola Cassone: Terug naar normaal?
nieuws
column
[Column] Joyce Lopulalan: Customer Centricity: een buzzword uit de vorige eeuw?
mediastrategie
column
[Column] Patrick Petersen: Van Post-Covid-19 Wow-effect naar uw call-2-passion
contentmarketing
column
[Column] Sophie van der Schaft en Suzanne Broeders (&.agency): Influencer-contentmarketing in 2022: Focus op één boodschap!
contentmarketing
column
[Column] Jonas Vandroemme & Reinhard de Milt (Com & Co): Van conversion first naar content first
contentmarketing
column
[Column] Jasper van Zandbeek: Laten we in 2022 eens ophouden met fragmenteren en versnipperen
contentmarketing
column
[Column] Aart Lensink (LVB): Contentmarketing in 2022: denk groter en de impact is groter
mediastrategie
column
[Column] Tessa van der Starre (MediaCom): Ook in 2022 People First
contentmarketing
column
[Column] Monique Bergers (N=5): 2022 wordt het jaar waarin content het verschil gaat maken
contentmarketing
column
[Column] Stacey Rookhuizen (Bombilate): authentieke, menselijke content staat centraal in 2022
contentmarketing
column
[Column] David Barens (MMMatter): Er is enorm veel content die 0 toegevoegde waarde heeft voor de ontvanger
mediastrategie
column
[Column] Rogier Bruggeman (ZIGT): Welke stappen zet ZIGT in 2022?
mediastrategie
column
[Column] Christiaan van Betuw (Mediaplus/Mediaxplain): Een stap vooruit naar menselijkheid in marketing
mediastrategie
column
[Column] Eva Hollander (Initiative): Dwars door alle mediumtypen heen denken
mediastrategie
column
[Column] Willem-Albert Bol: Ik wens alle bedrijven een offensief marketing 2022 toe
mediastrategie
column
[Column] Samantha Catsburg (STROOM): Hire character, train skills
mediastrategie
column
[Column] Thijs Muller (Havas Media): Hoe Meaningful is de Metaverse?
mediastrategie
column
[Column] Jeroen Verkroost: Merken en The Metaverse: op zoek naar langdurige interacties
marktonderzoekdata
column
[Column] Joyce Lopulalan: De wondere wereld van ... kunstmatige intelligentie
marktonderzoekdata
column
[Column] Bas Vlugt: Veel vraagtekens bij de bruikbaarheid van NMO Print & Merken Monitor
merkduurzaamheid
column
[Column] Arno Peperkoorn: Mij niet bellen
pr
column
[Column] Volkert Deen (Clarity): Heb jij nog een sterk verhaal?
1
2
3
4
5
6
>>
Last
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Klik hier om je aan te melden!