Cornélie Klercq-Bakker Marketing & Research Expert Screenforce

Cornélie Klercq-Bakker Marketing & Research Expert Screenforce

Cornélie Klercq-Bakker is begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce. Cornélie vervangt Tom van Hulst, die zich met zijn bedrijf Plus Communicatie op andere projecten gaat richten. Cornélie heeft jarenlange ervaring in de tv-industrie, onder meer bij The Walt Disney Company en RTL Nederland. De afgelopen twee jaar was ze werkzaam als Head of Data & Marketing bij Banijay Benelux, waar ze in een adviserende rol aan verbonden blijft.

Marketing & Research Expert

Cornélie wordt in haar functie als Marketing & Research Expert verantwoordelijk voor het delen van kennis en inzichten over de effectiviteit van video-reclame en het volgen van ontwikkelingen in de video-kijkersmarkt. Ook zal Cornélie zich concentreren op een aantal voor de video-industrie belangrijke public affairs dossiers, waaronder de ESG-dossiers.

Project Executive MediaClub

Naast Cornélie wordt ook Pam Ackermans verwelkomd, die als Project Executive start bij de MediaClub, waar Screenforce onderdeel van is. De MediaClub wordt gevormd door de Joint Industry Committees (JIC’s) en de marketingbureaus die gezamenlijk betrokken zijn bij de mediabereiksonderzoeken. Pam zal Nationaal Media Onderzoek (NMO), Platform Media- Adviesbureaus (PMA), Audify en Screenforce gaan ondersteunen bij diverse projecten en marketingactiviteiten.

www.screenforce.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Screenforce komt met Screenforce Day 2024 en The Future of tv Advertising Amsterdam

25-07-2024 | 21:53:00
Brancheorganisatie Screenforce zal op dinsdag 24 september 2024 voor de vierde keer Screenforce Day organiseren waarbij voor het eerst The Future of tv Advertising Amsterdam zal worden gecombineerd

Screenforce: Thinkbox ziet stabilisatie kijkgedrag in het VK

23-07-2024 | 09:29:00
et grote TV scherm blijft daarbij een essentiële rol spelen, ook bij het onthouden van reclameboodschappen.

[Onderzoek] Screenforce: Hoe werken videoreclamecontacten in de echte wereld?

16-07-2024 | 12:09:00
In hun nieuwste onderzoek duiken ze dieper in de mediabeleving van verschillende kanalen in een natuurlijke situatie

Screenforce: Aandacht in huiskamer het grootst op het tv-scherm

09-07-2024 | 11:32:00
Afgelopen najaar is door SNPTV een onderzoek uitgevoerd naar de rol van aandacht in het overbrengen van de merkboodschap

Screenforce opent inschrijving vierde editie TV Masters

21-06-2024 | 09:19:29
Op donderdag 26 september begint de vierde editie van TV Masters, een interactieve training over televisie voor startende mediaprofessionals.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.