Cortina en Lemon Scented Tea komen met niet te fotograferen e-bike
De combinatie van de stijl van de fietser op het design van de fiets, zorgt ervoor dat Cortina-fietsers als ongevraagd stijliconen constant gefotografeerd worden. Althans, dat doet het merk de kijker geloven. Dit verzonnen feit geeft het merk en Lemon Scented Tea reden om een speciale e-bike te introduceren: The No Photo Edition.
In de campagne zien we een Cortina fietser die op de vlucht is voor paparazzi en fans en heftige fotoflitsen. De No Photo Edition biedt uitkomst: de e-bike is wrapped met speciaal reflectiemateriaal. Dit materiaal kaatst de lichtstralen terug naar de bron. Wanneer de fiets gefotografeerd wordt, is enkel het frame zichtbaar en valt de omgeving weg.
The No Photo Edition is te winnen en is daarmee een aanvulling op de activatiestrategie van Cortina en creative agency Lemon Scented Tea: opvallend aanwezig zijn in de wereld van de 20-30 jaar doelgroep door in te spelen op hun belevingswereld.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten
[Column] Jasper Duijf (Lemon CXbyEX): Boost je business door de klant- en werknemersbeleving te integreren in je merk
[Interview] Gijsbregt Vijn (Lemon Scented Tea): Let’s go is ons mantra; onverschilligheid onze tegenstander
[Vacatures] Lemon Scented Tea zoekt een Account Manager
Lemon Scented Tea trekt Jasper Duijf aan als Lead CXbyEX
Gepubliceerd door: Saskia van Weert