Marketing Report
Counter werkt voor Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation nieuws

Counter werkt voor Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation

Het Zaanse communicatiebureau Counter voegt vier klanten toe aan zijn portfolio. Met de klanten Unique, Stenia, Steel Blue en Kahawatu Foundation verstevigt het communicatiebureau de expertisegebieden bouw, human resources & arbeidsmarkt en non-profit.

Ambitieuze groeiambities

Raymond Bresching, co-founder van Counter: "Deze merken passen bij ons. Ze hebben ambitieuze groeiambities, zijn veelal bewust van hun impact op de wereld en ze houden zich bezig met belangrijke economische en maatschappelijke trends. We hebben enorm veel zin om deze merken verder te helpen bij het maken en verspreiden van hun verhalen."

Counter gaat voor uitzendorganisatie Unique aan de slag met hun pr en communicatie. Bij Unique staat de mens centraal. Verder komen, begint bij verder kijken, vinden ze bij Unique. Dat betekent: verder kijken dan de harde eisen van een vacature en focussen op iemands kwaliteiten.

Leegstand, beheer en realisatie van opvang

Voor Stenia, specialist op het gebied van leegstand, beheer en realisatie van opvang, buigt Counter zich onder andere over de merkstrategie, visuele identiteit en branding. Stenia gelooft dat iedereen het recht heeft op een veilig thuis, ongeacht afkomst en achtergrond.

Steel Blue is een toonaangevend merk van hoogwaardige werkschoenen voor op de bouwplaats. Ze ontwikkelden een limited edition werkschoen samen met dé band van het moment: Goldband. Counter hielp Steel Blue met de pr en communicatie rondom de lancering een aantal weken terug.

Tot slot helpt Counter Kahawatu Foundation, een NGO die zich inzet voor het verbeteren van het levensonderhoud van koffiegemeenschappen in Oost-Afrika. Voor deze stichting is Counter verantwoordelijk voor de realisatie van de visuele identiteit en de nieuwe website.

www.countercontent.nl
www.countercreatives.nl

Lees ook:

CDDN lanceert VerifyMe om consumenten online te kunnen verifiëren, registreren en monitoren

20-12-2023 | 11:32:11
Om frauduleuze praktijken te voorkomen en wanbetalers in een vroeg stadium te identificeren en te weren, lanceert CDDN nu VerifyMe.

Verlichting vergroot gevoel van veiligheid in parkeergarages

27-10-2023 | 08:52:00
Nederlandse parkeergarages zijn veelal goed verlicht en dat zorgt ervoor dat een groot deel van de Nederlanders zich veilig voelt. 

ALD Automotive en LeasePlan gaan verder als mobiliteitsmerk Ayvens

16-10-2023 | 10:30:28
In Nederland introduceert het bedrijf het merk medio 2024. Tot die tijd blijven de merknamen ALD Automotive en LeasePlan nog actief.

Onderzoek: Nederlanders vinden parkeerkosten te hoog

14-09-2023 | 08:52:19
Automobilisten willen best parkeren in garages, want er is onder andere meer parkeergelegenheid en het bespaart tijd.

Arne van Helleputte Country Director België EasyPark Group

11-09-2023 | 11:02:17
Hij zal verantwoordelijk zijn alle in België actieve merken, waaronder ook EasyPark, formerly Parkmobile, voor het leiden en versnellen van de groei

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.