Nieuws
Columns
Interviews
Agenda
Podcast
WWWIDCI
TV
Partners
The List
Vacatures
Contact
Creatie
Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af
Peter Van Wijnaerde (CMO) en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
GUT en Heinz lanceren Hagelchup: ketchup om te strooien
Springbok en Joe Public aan de slag voor Xerius
[Be More Challenger] Tessel en Dorris de Heij over Gebrouwen door vrouwen
Pieter Jan Glerum Business Director This Agency
Joris Gruiters stapt over naar Hotel L'Amour
Greenwheels lanceert campagne: Gelukkig is dit mijn auto niet
Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan
YouLynq.me gaat aan de slag voor Stichting Guruz
[Column] Jerome Kuijken: Is humor meetbaar?
Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player
Frank-Paul ter Berg vertrekt bij HYPR
[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
0to9 ontwikkelt Employer Value Proposition en arbeidsmarkt-campagne voor BAM
TBWA/NEBOKO en McDonald's lanceren campagne voor de McCrispy
Alfred en Johma lanceren merkcampagne met focus op noaberschap
Wayne Parker Kent maakt social documentaire voor bierbrouwerij De 7 Deugden
Signify kiest iO als partner voor marketingactiviteiten
Tom Dehaes Brand & Campaign Strategist Springbok Agency
[Interview] Know more, train better – Cheil en de gamified work-out met Samsung en Basic-Fit
1
2
3
4
5
6
>>
Last
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Klik hier om je aan te melden!