.png)
Crocodile Agency, Scooperz en Triple Double genomineerd voor Cross Media Event 2023
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. Crocodile Agency, Scooperz en Triple Double Sportmarketing zijn genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar 2023.
Crocodile Agency | #FindYourFit
Crocodile Agency heeft voor Body & Fit het #FindYourFit evenement georganiseerd, gericht op consumenten en influencers. Het event stond volledig in het teken van de brandcampagne #FindYourFit. Tijdens dit event hebben we de community gestimuleerd om hun eigen Fit te ontdekken, door middel van leuke en trendy sportlessen te volgen; verzorgd door lokale sportscholen. Daarnaast hebben we voedingsstations ingericht waar gezonde maaltijden en snacks werden geserveerd met producten van Body & Fit. Bovendien hield topsportster Jutta Leerdam een inspirerende toespraak over hoe zij in topvorm blijft voor haar schaatscarrière.
Het evenement was zo ontworpen dat iedereen, ongeacht hun persoonlijke sportieve doelen, hun eigen passende Fit kon vinden met het merk. Het event werd georganiseerd in Hotel Arena in Amsterdam Oost.
Consumenten maakten kans op een plekje op het evenement via de website en sociale media van Body & Fit. Uiteindelijk hebben 150 consumenten en influencers deelgenomen aan dit geweldige evenement... lees de volledige case hier
Triple Double Sportmarketing | World Padel Tour Amsterdam Open
De licentie van het toernooi is in handen van Timeless Investments en Kroonenberg Groep, die het toernooi voor 3 jaar naar Nederland hebben gehaald. De organisatie van het toernooi wordt verzorgd door Triple Double & Golazo Sports en Deux Agency. Voormalig proftennisser John van Lottum is als toernooidirecteur het gezicht van de World Padel Tour Amsterdam Open. De belofte van de eerste en tweede editie, die in het najaar in Amsterdam plaatsvindt, is en was een nieuwe dimensie brengen aan de sport padel om nog meer fans, on- en offline te creëren in ons land.
Padel maakt wereldwijd al jarenlang een enorme groei door. Steeds meer mensen proberen de nieuwe sport uit en bekijken wedstrijden van de World Padel Tour. De World Padel Tour is niet alleen het grootste toernooi van de wereld, maar bepaalt ook de ranglijst van de prof-padellers. Vanuit deze gedachte en de aanhoudende groei van padel in Nederland is ervoor gekozen om World Padel Tour naar Nederland te halen.
World Padel Tour Amsterdam Open vond plaats in de Centrale Markthal (Amsterdam) van 26 september tot en met 2 oktober. Gedurende deze week draaide het evenement hoofdzakelijk om de kwalificaties en het toernooi. Naast het officiële toernooi vonden er ook verschillende side events plaats. Zodoende is er een legacy programma ontwikkeld, een wildcard toernooi voor padellend Nederland georganiseerd en heeft als kers op de taart een Legends Toernooi plaatsgevonden.... lees de volledige case hier
Scooperz | Maxi-Cosi influencerevent
Geen koele, zakelijke, productdemo voor de influencers, maar een onvergetelijk Maxi-Cosi 360 Pro Family evenement. In Marbella werden onze influencers die internationaal charisma hebben en leader zijn binnen onze doelgroep aankomende en jonge moeders letterlijk drie dagen ingepakt en ondergedompeld in de wereld van jonge moeders en de nieuwe Maxi-Cosi.
Een gewaagde keuze; immers slechts 10 influencers moesten vanuit het startpunt Maxi-Cosi; we’ve got your back de communicatiedragers worden van de Europese introductiecampagne van dit revolutionaire autostoeltje.
Het volledige pr-budget werd gealloceerd voor 10 internationale macro influencers om optimale intrinsieke en emotionele commitment te realiseren bij onze doelgroep met als kanaalkeuze Instagram; een hypergeconcentreerde benadering.
Inspireren en verbinden vanuit en middels onze influencers werden de gekozen key communicatieparameters. Deze vormen ook de kern in de inspiratiefase van een autostoeltje. De toekomstige ouders zoeken naar het optimale autostoeltje (oriëntatiefase) waarna gewikt en gewogen wordt (eliminatiefase). Onze nieuwe Maxi-Cosi 360 Pro Family moest zich profileren boven alle concurrenten. Daarom werd gekozen voor 100 procent influencermarketing om te enthousiasmeren (emotie) en inspireren (kennis) en activeren (posten) middels Instagram Reels en Instagram Stories... lees de volledige case hier
Lees ook: