D&B Eventmarketing en FX Agency lanceren Daymakers
Daymakers is de naam van de groep waar D&B Eventmarketing en FX Agency sinds begin dit jaar onderdeel van uitmaken. Daymakers is de flagshipstore van waaruit campagnes worden gecreëerd waar live en digitale belevingen elkaar versterken. De bureaugroep denkt hiermee een nog betere oplossing te hebben voor haar opdrachtgevers die steeds meer op zoek zijn naar echte verbinding met hun stakeholders.
Krachten bundelen
De Daymakers groep vormt de experience group van de toekomst door het bundelen van de krachten van twee bureaus: D&B Eventmarketing - The LIVE Company en FX Agency - The Digital Experience Agency.
Beide bureaus blijven zelfstandig opereren, maar behoren tot dezelfde groep die vanaf nu Daymakers heet. Opdrachtgevers kunnen gewoon terecht bij D&B Eventmarketing en FX Agency zoals ze gewend zijn. Vanuit Daymakers zal het gezamenlijke beeld van de toekomst verder vorm worden gegeven en kunnen gezamenlijke projecten opgepakt worden.
Mixed reality
Pieter Bas Boertje, CEO van de Daymakers groep: "Vanuit Daymakers kunnen we het overkoepelende verhaal en onze visie op de toekomst realiseren. Een toekomst waar de grenzen tussen live en digital verdwijnen. Zo helpen we onze opdrachtgevers op weg naar een wereld waar mixed reality de realiteit is. Waar het gaat om het maken van positieve impact op de wereld, werknemers en relaties."
Hybride opdrachten
Niels Janssen, Chief Creative Officer van de groep: "We maken van elke dag een kans om een positieve verandering door te voeren. Om impact te creëren. Meeslepende ervaringen gebruiken om merken te transformeren. Eén ervaring tegelijk. Of het nu live of digitaal is. Ons doel is om momenten te creëren die inspireren en aanzetten tot actie. Ervaringen die mensen samenbrengen en verbinden."
Peter Zijlstra, COO van de groep: "We merken dat opdrachtgevers de ene keer het beste vanuit een van de bureaus kunnen worden geholpen en de andere keer juist vanuit de krachtige samenwerking. Bij beide bureaus bouwen we voort op de unieke cultuur, manier van werken en talentontwikkeling. Bij samenwerkingen brengen we het beste van de twee werelden bij elkaar voor onze opdrachtgevers én leren we ook weer van elkaars expertise en kennis."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: