Dan Verhoeven Creative Director Somention
Dan Verhoeven is benoemd tot Creative Director bij Somention en zal samen met Executive Creative Director Vivian Kowalski de social frontrunner positie van Somention verder vormgeven
Dan Verhoeven heeft 15 jaar creatieve ervaring, waaronder de laatste vier jaar als Creative Director van Blauw Gras (ACE), en eerder bij Greenhouse/We Are Blossom (WPP) en brandwebbing.
Hij werkte bij Blauw Gras met zijn team aan social media voor onder andere McDonald’s en Videoland. Bij Somention verwacht hij de social frontrunner positie naar een nog hoger niveau te kunnen trekken.
De cultuur, het creatieve niveau en de vooruitstrevende visie op social deden Dan Verhoeven besluiten de overstap te wagen. De creativiteit bij Somention komt hier tot stand door inzichten die rechtstreeks vanuit de doelgroep komen. Hetgeen wat aansluit bij de kijk die Dan Verhoeven op social media heeft. Dit in combinatie met een jong en mega talentvol team zouden volgens hem nog wel eens kunnen zorgen voor meer opschudding binnen social.
Zijn kracht zit in het bouwen van teams waarbij de cultuur en het verhogen van het creatieve niveau een bewezen blauwdruk zijn voor succes.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Somention publiceert de halfjaarlijkse TikTok Top 50
Somention lanceert Instagram Top 100-lijst
[Interview] Vivian Kowalski (Somention): Als je als merk succesvol wilt zijn, moet je als marketeer lef tonen
[Buzz] Somention: Viral content explained: Is Brat Dead?
[Buzz] Somention: #humancore, of hoe het perfecte plaatje op social media verdween
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen