Danny van de Wetering stapt over van DDB naar Natwerk

Danny van de Wetering stapt over van DDB naar Natwerk

Danny van de Wetering, business director bij DDB Amsterdam en voormalig partner/MT lid van Etcetera maakt de overstap naar Natwerk. Hij gaat de functie van head of business vervullen. Dat houdt in dat hij eindverantwoordelijk wordt voor het zakelijk succes van Natwerk. Daarin zal hij nauw samenwerken met Natwerks eigenaar, Reinier Steures.

Danny van de Wetering: “Na 23 jaar bij verschillende bureaus binnen Omnicom gewerkt te hebben, heb ik de behoefte om lokaal mee te kunnen ondernemen. Reinier kwam op mijn pad en ik proefde in hem en in Natwerk weer het DNA waar ik altijd van heb gehouden: ondernemend, energiek en met veel bravoure. Met creatie als sterk middel voor effectiviteit.”

Reinier Steures: “Ik sta al meer dan 10 jaar aan het roer van Natwerk. In die tien jaar tijd hebben we de ambitie continu verlegd. In de kern is Natwerk nog hetzelfde. Van een klein bureau met spraakmakende activaties zijn we ontwikkeld tot een bureau dat grote A-merken op opvallende wijze helpt groeien, in merk én business. Bij die ambitie hoort versterking."

Foto: Dick van der Lecq

www.natwerk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

GVB en Natwerk roepen chauffeurs op om buschauffeur te worden

23-07-2024 | 10:51:00
Op tactisch gekozen plekken worden chauffeurs via out-of-home-uitingen hierop gewezen.

[Interview] Marlies van Voorthuizen (Zilveren Kruis) over always-on strategie en zonnecremecampagne

15-07-2024 | 19:04:00
Marlies van Voorthuizen is senior Merk & Marketingcommunicatieadviseur en senior campagnemanager en bij Zilveren Kruis verantwoordelijk voor campagnes, waaronder de zonbeschermingscampagne. We spreken haar hierover

Natwerk en Tikkie lanceren zomercampagne Groepie

15-07-2024 | 10:34:00
De campagne verschijnt in opvolging van de wintersportcampagne eerder dit jaar. Het is onderdeel van een groter offensief waarmee Groepie komende jaren onder de aandacht wordt gebracht.

Natwerk en ARTIS introduceren het Weetjes Kleedje

11-07-2024 | 14:41:00
In samenwerking met Natwerk lanceert ARTIS een campagne die alle Amsterdammers uitnodigt om te ontdekken dat ARTIS leeft tijdens de Zoomeravonden

Natwerk en Zilveren Kruis promoten zonbescherming op terrassen

24-06-2024 | 10:12:28
Zilveren Kruis en Natwerk werken samen aan een campagne om het belang van zonbescherming en het voorkomen van huidkanker te benadrukken.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.