[De Belofte 2023] Andy Mosmans over Frederique Rote

[De Belofte 2023] Andy Mosmans over Frederique Rote

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht Andy Mosmans over Frederique Rote, copywriter bij VENGEAN.

Getalenteerde copywriter

Frederique, 28 jaren jong, is een jonge getalenteerde copywriter in zowel Nederlands als Engels. Die eerst niet zozeer in de wereld van branding en communicatie werkte, maar in de journalistiek, bij Eva Jinek en LINDA. En vervolgens wel ook nog ervaring opdeed bij Natwerk. Bij VENGEAN werkt ze voor diverse nationale en internationale startups, scale ups en corporates op zoek naar wat startup spirit. Naast een goede copywriter is ze inmiddels, in the slipstream van haar ervaren mentor Bram Holzapfel, ook een goede conceptontwikkelaar.

Strategische energiegevende visies

Meer dan dat ze leuke aansprekende reclame verhaaltjes schrijft, helpt ze op een heel prettige manier mee om onze klanten strategische energiegevende visies te ontwikkelen op hun onderneming en merk(en). Denk hierbij aan de lekkerste varkensvrije bacon La VIE, de ondernemende bank NIBC, SUAS de applied university van Schouten en Nelissen, financiële detacheerder Welten, Gradyent dat stadsverwarmingsnetwerken optimaliseert, nanocoatingbedrijf Powall, de innovatieve viskweker Patagonia King Salmon en Hans Anders. Last but nog least (her)kent ze de tijdgeest heel goed en beschikt ze over een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, kortom een 'gentle lady with brains' zoals we ze graag zien bij VENGEAN en een absolute belofte voor de toekomst. 

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Designer & Visual Artist Merijn Breedvelt joins VENGEAN

08-05-2024 | 10:00:00
Concluding a period of freelancing has senior designer Merijn Breedvelt joined VENGEAN

[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen

12-04-2024 | 14:05:00
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.

VENGEAN ontwikkelt Legacy-campagne voor Schouten & Nelissen

10-04-2024 | 00:15:00
Met als kernwaarde moed wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven

[Interview] Laurens Mauquoi (nexeye) en VENGEAN over communicatieconcept Hans Anders

26-03-2024 | 16:05:00
Hans Anders heeft de aloude slogan Alleen de prijs is anders in mei 2023 opnieuw geïntroduceerd en komt met een vervolgcampagne. We spreken nexeye CMO Laurens Mauquoi en Cees Jan de Melker en Bram Holzapfel van VENGEAN over het in 2023 ingezette communicatieconcept

VENGEAN: Global branding of Nippon Express' healthcare division

22-03-2024 | 10:15:18
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare
 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.