[De Belofte 2023] Anne Stokvis over Mike Kleijnen

[De Belofte 2023] Anne Stokvis over Mike Kleijnen

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Anne Stokvis is Mike Kleijnen, creatief bij N=5.

Jonge creatief

Talent of belofte, het is misschien wel een van de vervelendste labels die je kan krijgen als jonge creatief. Je koopt er niks voor, maar je moet het wel waarmaken. En toch ga ik het doen. Mike Kleijnen is een uitzonderlijk talent in onze industrie en daarom mijn creatieve belofte van 2023. 

Uit het hoofd, de wereld in

Talent heb je van nature, wat je er mee doet is een tweede. Je kunt de mooiste ideeën bedenken, ze moeten ook uit je hoofd de wereld in. Dat snapt Mike als geen ander. Zo lanceerde hij samen met zijn team maatje Tim het afgelopen jaar de nieuwe merkcampagne van Holland & Barrett, wist hij tweemaal het 20.00 uur journaal te halen met zijn concepten voor Slachtofferhulp Nederland en Stedin, én bedacht hij daar bovenop de merkcampagne voor Breaker. Waarvan binnenkort meer te zien is.

Een verantwoordelijke vrije geest

En tuurlijk, bij een onafhankelijk bureau is er ook veel vrijheid om jezelf te bewijzen. Maar kansen krijgen is één, ze zelf creëren is een ander verhaal. Met Accept to Enter, een eigen initiatief voor Pride, heeft Mike bewezen ook deze kunst te bezitten. Kijk, dan ben je niet alleen heel goed, maar pak je in al die vrijheid ook je verantwoordelijkheid.

No sleep till we zal het zeggen

Hoewel Mike misschien een man van weinig woorden is, ratelt zijn creativiteit altijd door. Met als bijzondere gave om nooit genoegen te nemen met de middelmaat. Daar houden we van in een wereld die steeds verder wordt aangeharkt. Zelfs op vakantie weet hij zich nog te bemoeien met de creatieve vloer. Het kan volgens Mike immers altijd beter. Het zal u dan ook niet verbazen dat Mike uit Uden stiekem droomt van een avontuur in het buitenland. En als hij zo doorgaat, gaat dat hem nog lukken ook. Daar ben ik van overtuigd. Al moet hij dan wel een belofte aan mij doen; dat hij terugkomt bij N=5 om mijn plek over te nemen. 

www.nis5.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

NEEW ontwikkelt Europese campagne Breeze

21-06-2024 | 12:43:05
Ze hebben een campagne ontwikkeld om de perceptie van wat het Scheepvaartmuseum vertegenwoordigt te veranderen

Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024

21-06-2024 | 12:30:00
Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl

[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

21-06-2024 | 11:06:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.