[De Belofte 2023] Britt Hogenhuis over Martijn Brons

[De Belofte 2023] Britt Hogenhuis over Martijn Brons

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Britt Hogenhuis is Martijn Brons, Strategy & Growth Director bij &.agency.

Strategische inzicht

Martijn weet met zijn strategische inzicht, charisma en sterk netwerk adverteerders te overtuigen om op een innovatieve manier influencer marketing, PR en branded content in te richten.

XITE

Martijn begon zijn carrière bij XITE waar hij new business en strategie van marketing en branded content campagnes opzette met adverteerders als Lipton, Foot Locker en Media Markt. Na enkele jaren Brand Partnerships Manager werd Martijn Brand Marketing Manager bij XITE, waar hij verantwoordelijk was voor de strategie en executie van marketing en merkcampagnes van XITE en met partners. Na XITE heeft Martijn een jaar bij Transavia gewerkt als Social Media Manager waar hij in coronatijd verantwoordelijk was voor de owned kanalen van de vliegtuigmaatschappij.

Digital marketing bureau

In januari 2021 verruilde Martijn Transavia voor &.agency en werd strateeg van het digital marketing bureau. De afgelopen 2 jaar heeft Martijn een Strategy & Growth afdeling opgezet en verschillende klanten gebonden aan het bureau. Zo zijn L'Oréal, Amazon Prime Video, PUMA, Moët Hennessy, Sonos, Heineken en bol.com vaste klanten geworden van het bureau.

www.and-agency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Budi & Thijs] Ban de zon

04-07-2024 | 09:19:00
Ik las op LinkedIn dat er steeds meer jonge creatieven zijn die voor geen enkel gokmerk meer willen werken.

Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024

21-06-2024 | 12:30:00
Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl

[Budi & Thijs] Oplichters

31-05-2024 | 12:51:00
Stelling van de dag: consumenten willen opgelicht worden! Zo, dat is eruit. In een ver verleden, wij werkten allebei bij Havas

[Budi & Thijs] Leuk moet!

08-05-2024 | 08:51:02
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht

Bijvoorkeur werkt voor Mitsubishi Motors, gaat merkstrategie voor Europa aanscherpen

12-04-2024 | 00:01:00
Mitsubishi Motors Europe (MME) heeft Bijvoorkeur gevraagd om de merkstrategie voor Europa aan te scherpen

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.