[De Belofte 2023] Eva Hollander over Celine Prevos

[De Belofte 2023] Eva Hollander over Celine Prevos

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Eva Hollander is Celine Prevos, Communications Design Manager bij Initiative.

Als een spons

Celine is 26 jaar en heeft zich het mediavak binnen no time eigen gemaakt. Celine is een spons.

Alles wat ze leert neemt ze op en kan ze in no time als expert delen met anderen. Iets wat ze ook graag doet.

Feedback en verbeterpunten

Klanten lopen met haar weg door de zeer gedegen manier waarop ze al haar adviezen onderbouwt, maar ook doordat ze altijd openstaat voor feedback en verbeterpunten. Ze is op zeer jonge leeftijd al in staat om feedback te zien als een kans om te leren en beter te worden.

Verbinder

Celine is een verbinder. Niet alleen koppelt ze intern collega’s van verschillende labels aan elkaar op gemeenschappelijke interesses. Datzelfde doet ze ook met klanten. Op haar initiatief zijn twee klanten die tegelijkertijd een campagne over hetzelfde onderwerp wilden draaien aan elkaar gekoppeld om de krachten te bundelen. En het inzicht en de durf hebben om dat te doen met minder dan een jaar werkervaring is bewonderingwaardig.

Minder bescheiden

De grootste groei de komende tijd zit hem voor Celine in minder bescheiden worden. Het is een groot talent en topper die best wat vaker haar plek op het podium mag opeisen. Als zal ze dat nooit over zichzelf zeggen. Bij de laatste 5 van de YIM talent workshop eindigen was natuurlijk ook geen toeval; en een bewijs van haar talent en het fantastische plan

www.initiative.com

Lees ook:

Havas Lemz en Duwtje ontwikkelen leercultuur-campagne voor Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

22-07-2024 | 14:56:00
Het is de eerste campagne onder het nieuwe koepelthema Vandaag geleerd, vandaag gedaan van SZW, ook ontwikkeld door Duwtje en Havas Lemz

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING

24-05-2024 | 08:54:11
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid

Roorda en de Belastingdienst bieden hulp met aangiftecampagne

06-03-2024 | 07:00:00
Met deze campagne motiveert de Belastingdienst jongvolwassenen om er ook even voor te gaan zitten

[Vacancy] Mediabrands has a position for Partnerships Associate Nike at Initiative

15-11-2023 | 09:51:38
Mediabrands is directly looking for a Partnerships Associate Nike at Initiative

Nominaties Audify Awards bekend

02-10-2023 | 14:25:00
Kanshebbers zijn de radiocampagnes van Rijksoverheid, Douwe Egberts, KLUUN, Squla, Van Haren en dé VakantieDiscounter

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.