![[De Belofte 2023] Frank de Wit over Quinty van Dijk](images/2023/Q3/De_Belofte_Marketing_Report_Frank_de_Wit_Team5pm.jpg.png)
[De Belofte 2023] Frank de Wit over Quinty van Dijk
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm.
Verticale videocontent
Dat leeftijd maar een getal is bewijst Quinty op dagelijkse basis bij Team5pm. Op 22 jarige leeftijd begon Quinty van Dijk 5 maanden geleden aan een nieuw avontuur bij Team5pm. Met de groei van verticale videocontent op social platforms als YouTube (Shorts), TikTok en Instagram Reels, heeft Team5pm er namelijk voor gekozen om uit te breiden met een dedicated social unit. Met aan het roer Short-Form Lead Quinty van Dijk.
TikTok Specialist bij DRIIVN
Ondanks haar leeftijd had ze inmiddels al meerdere jaren ervaring opgedaan als TikTok Specialist bij DRIIVN en Campagne & Talent Manager bij Molecule. Bij DRIIVN werd besloten om voor TikTok marketing een los label op te richten genaamd Flik Flak. Hierbij is Quinty aangesteld als operationeel verantwoordelijke. Hierin was ze o.a verantwoordelijk voor het opzetten van het bedrijf, vergroten van de omzet en het verbeteren van de werkprocessen.
Short-Form content unit
Deze ervaring, in combinatie met haar professionele en zeer ambitieuze karakter, maakte Quinty de perfecte kandidaat om aan de slag te gaan als Lead binnen de nieuwe Short-Form content unit van Team5pm. In de 5 maanden die volgden hebben haar kennis en pro-activiteit ervoor gezorgd dat er inmiddels meerdere grote klanten Short-Form strategieën en contentproductie afnemen waaronder bekende namen zoals HEMA, Bol.com, Interpolis en de KNLTB. Daarnaast is er een unieke propositie ontwikkeld waarbij Short-Form wordt gekoppeld aan data en er op die manier kan worden ingespeeld op populaire zoektermen en andere data inzichten. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat HEMA met zowel hun YouTube Shorts als TikTok video's bovenaan ranken op Google search. Een award waardige case!
Met al deze ontwikkelingen kunnen we wel stellen dat Quinty de ontwikkeling van deze nieuwe unit in een stroomversnelling heeft gebracht en ervoor heeft gezorgd dat Short-Form content inmiddels niet meer weg te denken is binnen de services van Team5pm. En als je op deze leeftijd dit soort verantwoordelijkheden kan dragen en ze ook nog eens boven verwachting invult, ben je wat ons betreft een terechte kandidaat voor De Belofte 2023.
Lees ook:
Content Marketing Awards 2023 | ZILVER CAMPAGNES - Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden
Content Marketing Awards 2023 | ZILVER B2E - Axioma: Ik zoek jou!
Content Marketing Awards 2023 | Winnaar GOUD Campagnes en ZILVER B2C - Cheil: Frequency voor Samsung
Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD Innovatie met AI - Weber Shandwick: Pedigree Dogfishing
Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B - N=5: Volop ondernemen
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment