Marketing Report
[De Belofte 2023] Henri Lessing  over Henk van der Wijk nieuws

[De Belofte 2023] Henri Lessing over Henk van der Wijk

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Henri Lessing is Henk van der Wijk, YouTube Specialist bij AGE Media.

Toegewijde Data Analist & YouTube Specialist

Henk is een toegewijde Data Analist & YouTube Specialist bij Age Media, een rol die perfect bij hem past. Zijn affiniteit met YouTube begon al op jonge leeftijd en sinds zijn studententijd analyseert hij met veel passie alle trends en ontwikkelingen op het platform. Daarnaast heeft Henk ook zelf veel succes behaald met het opbouwen van een niche-kanaal over het populaire spel Catan.

Nieuwe Age-divisie in Sub-Sahara Afrika

In zijn functie bij Age Media weet Henk zijn uitgebreide kennis en vaardigheden in data-analyses op een toegankelijke manier te delen met creators, merken en artiesten van over de hele wereld. Dankzij zijn expertise heeft de nieuwe Age-divisie in Sub-Sahara Afrika een vliegende start gemaakt en een significante groei doorgemaakt. Henk heeft waardevolle bijdragen geleverd aan merken zoals AfricaWeb en de Ghana Football Association, evenals aan tientallen creators in de regio.

Met zijn enthousiasme en expertise blijft Henk een onmisbare schakel binnen het team van Age Media, en zijn inzet draagt bij aan het succes van het bedrijf en de partners waarmee we samenwerken.

www.agemedia.group

Lees ook:

[Marketing Report TV] Jennifer Feaster over Age Media

13-11-2023 | 10:04:00
Jennifer Feaster, Managing Director bij Age Media, is te gast bij Marketing Report TV.

[Column] Henri Lessing: Waarom YouTube Shorts de TikTok-killer kan zijn

06-11-2023 | 10:59:00
TikTok, Instagram en YouTube dingen allemaal mee om de dominante speler te worden in de wereld van verticale video's. Vanaf 2023 hebben TikTok en Reels elk 1 miljard maandelijks actieve gebruikers, vergeleken met de 2 miljard maandelijks actieve gebruikers van YouTube Shorts

Kruidvat Cross Media Adverteerder van het Jaar 2023

19-10-2023 | 12:21:00
Kruidvat is door AGE Media voorgedragen als Cross Media Adverteerder van het Jaar en is door de jury uitgeroepen tot winnaar.

[Cross Media Adverteerder] Maurice van Susante over Kruidvat

03-10-2023 | 09:10:00
Kruidvat is door AGE Media voorgedragen als Adverteerder van het jaar en is nu ook genomineerd voor deze prestigieuze prijs. We spreken Maurice van Susante

Jennifer Feaster (AGE Media) over Homegrown influencers

07-09-2023 | 15:38:00
De meest waardevolle merkambassadeurs zijn je trouwe klanten, toegewijde medewerkers en nano/micro-influencers

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.