[De Belofte 2023] Maurice Wenneker over Tom Plinsinga

[De Belofte 2023] Maurice Wenneker over Tom Plinsinga

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Maurice Wenneker is Tom Plinsinga, Producer bij Nosh Foodfilms, onderdeel van PAKT.

Can-do attitude

We leerden Tom een jaar of vijf geleden kennen als die vrolijke productie-assistent die altijd heen en weer rende door onze studio. Hij werd al snel een bekend gezicht op de set en was één van de regulars. 

Wat Tom toen al kenmerkte is dat hij de oh-zo-fel begeerde can-do attitude heeft. Dat is iets wat gedurende de jaren gelukkig nooit is veranderd. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen, want Tom was op dit moment nog freelancer. 

We zagen het potentieel bij hem en dachten dat hij met wat ondersteuning van een lenig team en investering vrij snel zou kunnen groeien. Gelukkig had Tom die ambitie ook en was het contract voor een fulltime job snel geregeld. +1 voor het Nosh Team!

Drijvende kracht

Als ik er nu aan terugdenk is het moeilijk voor te stellen dat hij toen nog als PA door de studio rende, waar hij nu grote internationale shoots leidt voor merken zoals Starbucks en Philips. Tom is een van de drijvende krachten van het team, zowel in skills als in spirit.

Tom is gedreven, no-nonsense en vooral heel loyaal. Heerlijk om mee te werken. En niet alleen wij, maar ook de andere bedrijven binnen PAKT, waar Nosh onderdeel van is, weet hij zonder moeite te navigeren. Animatie, 3D-pack replacements of complexe compositing trajecten, Tom fixt het wel. Hij is (nog) geen post-producer, maar spreekt wel hun taal en dat telt.

Ik ben onwijs trots op de groei die hij heeft doorgemaakt en de projecten die hij samen met Nosh en het team heeft gerealiseerd. Hij is er altijd lekker nuchter over, maar dat siert hem ook. 

Crews houden van hem, klanten snappen hem en het team kan op hem (en met hem) bouwen. 

Lijkt me duidelijk dat we Tom keihard willen nomineren voor De Belofte. 

www.noshfoodfilms.com

www.pakt.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Marketing Report Cannes 2024] Maurice Wenneker over PAKT

18-06-2024 | 11:20:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Interview] Jordy van Meer over de wereldwijde Starbucks-campagne van Nosh Foodfilms

17-05-2024 | 09:39:25
We spreken hem over het creatieve proces, de uitdagingen, en de successen van dit project.

[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled

Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA

18-04-2024 | 10:55:00
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft

[SHOWREEL!] Wenneker Amsterdam 2024

01-04-2024 | 16:19:00
Wenneker.Amsterdam laid the foundation for PAKT and has a long and proven track record in partnering with international brands and agencies to create the best product based content

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.