[De Belofte 2023] Michiel Rijshouwer over Jordi Hillenga

[De Belofte 2023] Michiel Rijshouwer over Jordi Hillenga

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Michiel Rijshouwer is Jordi Hillenga, marketing manager bij Scapino Retail.

Drijvende kracht

Jordi Hillenga is de drijvende kracht achter de beweging die we samen maken met het merk en de formule Scapino. In een traditionele inkoopgestuurde organisatie is dat een flinke klus. Als manager van de beweging is Jordi verantwoordelijk voor het mee krijgen van de hele organisatie en voor het op koers houden van alles en iedereen. Niet te snel. Soms een stapje terug. En dan weer verder met het plan.

Een merkoperatie uit het boekje

René Repko had het in zijn speech voor SAN Next Merkenbouwer over een merkoperatie uit het boekje. Kortom: een voorbeeld voor hoe je een retailmerk transformeert. Met ook nog eens prima resultaten. 

Triple

Jordi is een teamplayer die weet wat ie wil, met lef op het juiste moment. Als het lastig wordt houdt ie z’n rug recht en zet hij door. Dat geeft rust en vertrouwen. Belangrijk voor ons als bureau maar ook voor zijn team intern. Na de titels SAN Next Merkenbouwer en Future CMO of the year gaan we voor de triple.

www.scapino.nl

www.persuade.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.