Marketing Report
[De Belofte 2023] Rick Vriesema over Sandy Jannink nieuws

[De Belofte 2023] Rick Vriesema over Sandy Jannink

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Rick Vriesema is Sandy Jannink, Senior Client Manager bij Out of Home Masters.

Energieke duizendpoot

Sandy is een energieke duizendpoot die middels haar flair, intelligentie en topsportmentaliteit (vroeger nr 9 van Nederland in Padellen) telkens verwachtingen waar maakt, of beter gezegd, weet te overtreffen. Voorheen kwam ze bij ons over de vloer als AM vanuit een OOH exploitant. Ze viel op, was service gericht en heeft kennis van zaken. Voor ons een reden om haar te verleiden voor ons te komen werken. Na 2 maanden kunnen wij zeggen dat ze ook nu weer verwachtingen overtreft!

Swappie

Ze heeft in haar eerste weken een zeer succesvolle campagne opgetuigd voor het merk Swappie die ook nog eens fantastisch scoorde op alle KPI"s. Is in staat het verschil te maken voor adverteerders en blijft onder alle omstandigheden zichzelf. een zelfbuwuste jonge dame die weet wat ze wilt! Voor ons bedrijf brengt ze energie mee die voor de rest van het team aanstekend werkt. 

YIM bestuur

Naast haar functie bij Out of Home Masters zit ze ook in het YIM bestuur en draagt ze haar steentje bij om jonge vakgenoten verder te helpen binnen onze branche. 

Sandy's ambities zijn grenzeloos en ik weet zeker dat ze in staat is deze te realiseren!

www.outofhomemasters.nl

Lees ook:

Zeeman-campagne in Madurodam via Out of Home Masters

16-05-2023 | 09:03:00
Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s onthuld in Madurodam

Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022

20-01-2023 | 09:59:00
De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best gewaardeerde exploitanten en is daarmee het best gewaardeerde bureau

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.