Marketing Report
[De Belofte 2023] Ronen Wolf over Sam Dibbets nieuws

[De Belofte 2023] Ronen Wolf over Sam Dibbets

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm.

Conceptkanon

Bij Team5pm werkt heel veel talent maar als ik er één mag kiezen, dan is het Sam. Als Content Creative en conceptkanon vuurt hij de vetste video edits en de gekste pitch decks de wereld in. Een paar hoogtepunten? In het zevende en meest recente seizoen van KPN LOG behaalden we een uitkijktijd van 11.30 minuten per video. Dat is 11.30 onverdeelde aandacht, dankzij zijn ideeën en regie.

Videoserie HEMA 

En met de creatie en regie van de videoserie HEMA Helpt stak hij onze welbekende longform YouTube HELP- content succesvol in een lekker TikTok jasje. Kortom, Sam is je man. Als echte teamplayer helpt hij onze organisatie creatief te groeien en helpt hij onze klanten bij het bereiken van hun doelen. Het bewijs? Zie hier op 02.02 waarom Sam een schot in de roos is.

www.team5pm.com

Lees ook:

Content Marketing Awards 2023 | ZILVER CAMPAGNES - Go Spooky: HEMA’s Sappige Tijden

30-11-2023 | 10:00:00
Duik in het dynamische leven van HEMA-medewerkers, vermengd met sappig drama, onverwachte paniek en natuurlijk onze iconische rookworsten en tompoucen.

Content Marketing Awards 2023 | ZILVER B2E - Axioma: Ik zoek jou!

30-11-2023 | 09:11:00
Hoe werf je zorgmedewerkers in een krappe arbeidsmarkt? Triade Vitree laat zien dat goed gekozen influencers hét verschil kunnen maken.

Content Marketing Awards 2023 | Winnaar GOUD Campagnes en ZILVER B2C - Cheil: Frequency voor Samsung

30-11-2023 | 09:01:00
Capitalizing on the decline of traditional talent shows among Gen Z, Samsung spurred the ultimate opportunity to let your talent go viral

Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD Innovatie met AI - Weber Shandwick: Pedigree Dogfishing

29-11-2023 | 14:08:00
Pedigree zet AI in om visueel te maken hoe vier asielhonden eruit zouden zien als ze mensen waren, met de nadruk op persoonlijkheid en karaktereigenschappen.

Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B - N=5: Volop ondernemen

29-11-2023 | 13:00:00
Deze case is het toonbeeld van het synergie-effect tussen content en advertising. De kernbelofte van ABN AMRO is Expertise for you.

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.