[De Belofte 2023] Ronen Wolf over Sam Dibbets
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm.
Conceptkanon
Bij Team5pm werkt heel veel talent maar als ik er één mag kiezen, dan is het Sam. Als Content Creative en conceptkanon vuurt hij de vetste video edits en de gekste pitch decks de wereld in. Een paar hoogtepunten? In het zevende en meest recente seizoen van KPN LOG behaalden we een uitkijktijd van 11.30 minuten per video. Dat is 11.30 onverdeelde aandacht, dankzij zijn ideeën en regie.
Videoserie HEMA
En met de creatie en regie van de videoserie HEMA Helpt stak hij onze welbekende longform YouTube HELP- content succesvol in een lekker TikTok jasje. Kortom, Sam is je man. Als echte teamplayer helpt hij onze organisatie creatief te groeien en helpt hij onze klanten bij het bereiken van hun doelen. Het bewijs? Zie hier op 02.02 waarom Sam een schot in de roos is.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nog 11 dagen om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
[Interview] Vincent Bakker (Abeos Service Groep): Arbeidsbemiddeling draait teveel om het matchen van vacatureteksten aan cv-teksten
[Interview] Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentie
[Interview] Sander Tacx: Tijd voor de volgende marketeer die echt met een holistische visie een merk neerzet
[Interview] Loes van Dokkum: AI in contentmarketing? Resistance is futile, dus schouders eronder!
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Gepubliceerd door: Bas Vlugt