[De Belofte 2023] Tom Schoufs over Nienke Harsta
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Tom Schoufs is Nienke Harsta, strateeg bij Team5pm bij Team5pm.
Junior YouTube Consultant
Nienke stapte iets minder dan drie jaar geleden als junior YouTube Consultant in de start-up achtbaan van Team5pm. Een leergierige twintiger met een passie voor video, social content en natuurlijk YouTube. Team5pm is als data-gedreven YouTube Agency inmiddels uitgegroeid tot een allround video agency.
Analytisch en strategisch ijzersterk
En Nienke groeide even hard mee. In slechts drie jaar tijd ontwikkelde zij zichzelf tot een video- en content expert die analytisch en strategisch ijzersterk is, altijd kansen ziet en kritisch durft te kijken naar haar eigen werk. Met grote klanten als de NPO, BrandMR, Allerhande, PostNL en Centraal Beheer is zij een onmisbare schakel voor Team5pm. Waarbij ze zich blijft ontwikkelen en elke dag weer een beetje beter wordt. En dan te bedenken dat ze pas 25 (!) jaar is! Met recht een rising star en nominatie waardig!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Libelle - Happy New Me
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Dé Winterfair van Margriet en Libelle
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Generatie Vrouw is de podcast die alle vrouwen moeten horen
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Libelle.nl - Wraakvrouw
[Content Marketing Awards 2024] DPG Media: Yvette van Boven & Libelle maken kookboek EASY
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Gepubliceerd door: Bas Vlugt