[De Belofte 2023] Wendy Pouw over Florian Toen

[De Belofte 2023] Wendy Pouw over Florian Toen

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Wendy Pouw is Florian Toen, Programmatic Specialist bij Publicis Groupe

Digital adverteren

Florian Toen is inhoudelijk sterk en een heel fijne collega. Als digitaal (programmatic) specialist is hij bekend met alle mogelijkheden om digitaal te adverteren, zowel op strategisch, operationeel als technisch vlak. Dit zorgt ervoor dat hij vanaf het moment van campagnebriefing een open en eerlijk gesprek voert over de verwachtingen en mogelijkheden voor de adverteerder. Hierdoor is hij een zeer gewaardeerde sparringpartner voor onze klanten en partners. Daarnaast schroomt hij niet om de nieuwste mogelijkheden in te zetten om zo extra learnings en voordelen voor adverteerders te realiseren. Ook schroomt hij niet om deze ervaringen en learings rijkelijk te delen met zijn collega’s.

Rust en controle

Ondanks de dynamische omgeving die we kennen uit onze industrie, straalt Florian op de werkvloer altijd rust en controle uit. Deze rust en controle zorgen ervoor dat hij altijd tijd kan vrijmaken voor het oplossen van een campagne-uitdaging of een snelle brainstorm. Dit in combinatie met zijn eagerness om zichzelf, maar ook adverteerders naar het volgende niveau te tillen is aanstekelijk en vertaalt zich continue in positieve beoordelingen vanuit klanten. Ook intern is dit opgemerkt en is Florian onlangs verkozen om deel te nemen tot ons interne Talent Programma Rainmakers

Florian is twee jaar geleden binnengekomen als Programmatic Campaign Manager en is inmiddels Media Consultant binnen het APEX team van Publicis. Hij werkt ruim drieënhalf jaar binnen ons mooie media vak. 

www.publicisgroupe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival

04-07-2024 | 16:03:00
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend

Le Pub Amsterdam (Philips), Dentsu Creative (KPN) en AKQA Amsterdam (DeGiro/UN Women) winnen Gouden Lion

20-06-2024 | 21:00:00
Nederland valt op de vierde Cannes Lions-dag flink in de prijzen. De KPN-campagne Stukje van Mij van Dentsu Creative met zangeres Meau wint een Grand Prix Lion in de subcategorie Corporate Purpose & Social Responsibility in de hoofdcategorie Creative Strategy Winners

ADsterdam Festival onthult tweede batch met namen

20-06-2024 | 16:14:00
ADsterdam, opvolger van AmsterCannes, biedt inspiratie en creativiteit voor de Nederlandse advertising-industrie.

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

18-06-2024 | 11:27:00
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.