![[De Belofte 2023] Wendy Pouw over Florian Toen](images/2023/Q3/De_Belofte_Marketing_Report_Wendy_Pouw_Publicis_Groupe.jpg.png)
[De Belofte 2023] Wendy Pouw over Florian Toen
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Wendy Pouw is Florian Toen, Programmatic Specialist bij Publicis Groupe.
Digital adverteren
Florian Toen is inhoudelijk sterk en een heel fijne collega. Als digitaal (programmatic) specialist is hij bekend met alle mogelijkheden om digitaal te adverteren, zowel op strategisch, operationeel als technisch vlak. Dit zorgt ervoor dat hij vanaf het moment van campagnebriefing een open en eerlijk gesprek voert over de verwachtingen en mogelijkheden voor de adverteerder. Hierdoor is hij een zeer gewaardeerde sparringpartner voor onze klanten en partners. Daarnaast schroomt hij niet om de nieuwste mogelijkheden in te zetten om zo extra learnings en voordelen voor adverteerders te realiseren. Ook schroomt hij niet om deze ervaringen en learings rijkelijk te delen met zijn collega’s.
Rust en controle
Ondanks de dynamische omgeving die we kennen uit onze industrie, straalt Florian op de werkvloer altijd rust en controle uit. Deze rust en controle zorgen ervoor dat hij altijd tijd kan vrijmaken voor het oplossen van een campagne-uitdaging of een snelle brainstorm. Dit in combinatie met zijn eagerness om zichzelf, maar ook adverteerders naar het volgende niveau te tillen is aanstekelijk en vertaalt zich continue in positieve beoordelingen vanuit klanten. Ook intern is dit opgemerkt en is Florian onlangs verkozen om deel te nemen tot ons interne Talent Programma Rainmakers.
Florian is twee jaar geleden binnengekomen als Programmatic Campaign Manager en is inmiddels Media Consultant binnen het APEX team van Publicis. Hij werkt ruim drieënhalf jaar binnen ons mooie media vak.
Lees ook:
Ukrainan Witness begunstigde dankzij Publicis Groupe-campagne WikiTruth
Heineken en Le Pub met wereldwijde campagne verantwoord alcoholgebruik met Max Verstappen
Xavi Simons gezicht KING-voetbalschoenen PUMA
Bronzen Lions voor TBWA\Neboko, Wieden+Kennedy en Publicis Groupe Benelux
[Marketing Report Cannes] Fikret Fetahovic over Boomerang Agency
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment