59 voordrachten voor De Belofte 2023
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij hebben mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 gevraagd om één persoon voor te dragen.
Dat heeft een recordaantal van voordrachten opgeleverd.
De Jury van de Cross Media Awards 2023 kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
Met alle tien genomineerden doen wij een interview, dat we publiceren in de kanalen van Marketing Report. De genomineerden ontvangen een kaart voor deelname aan Cross Media Awards. De winnaar staat met zijn of haar interview in het Grote Marketing en Media Jaarboek 2024. Ook is de winnaar te gast in de uitzending van Marketing Report Radio.
Voorwaarden
De Belofte kan werken in alle functies in alle geledingen van onze industrie: exploitant, bureau, adverteerder. De Belofte is op 18 oktober 2023 jonger dan 30 jaar.
De voordrager staat in een of meerdere M100 2023 lijsten.
De genomineerden worden bekend gemaakt in augustus 2023.
De Belofte 2023 wordt bekendgemaakt tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in Haarlem.
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
DE VOORDRACHTEN BELOFTE 2023
De voordracht van Henri Lessing is Henk van der Wijk, YouTube-specialist bij AGE Media.
De voordracht Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk, Head of Social Advertising bij Accenture Song.
De voordracht van Angelique Scheuders over Anna Witteveen, Strategy Consultant bij OMD.
De voordracht van Jeroen Koopman is Cosmo de Vos, Creative Producer bij NewBe.
De voordracht Andy Mosmans over Frederique Rote, copywriter bij VENGEAN.
De voordracht Olaf Hakenkruger is Maud van Hecke, Applied Behavioral Scientist bij Open Now.
De voordracht Michiel van Riemsdijk is Femke Smit, Lead Data bij Springbok Agency.
De voordracht van Mandy van der Wal is Elizabeth Geul, Account & Marketing Campaign Executive bij Audiohuis.
De voordracht Lisette Samplonius is Fleur Arnoe, p
De voordracht van Miluska van ’t Lam is Fenna Brinkmann, Digital Content Manager bij Harper’s Bazaar.
De voordracht van Els Wijnstekers is Robert Heijmans, Trading Manager & Senior Media Consultant bij dentsu.
De voordracht van Pepijn Rooijens is Bob Dijkshoorn,
De voordracht van Inge Ligthart is Leonieke Batenburg, Projectmanager bij Dawn.
De voordracht van Marcel Blijlevens is Joël Bleichrodt, Marketing Analist bij PXR.
De voordracht van Hendrikje Crebolder is Esi Sarfo, marketeer bij Rijksmuseum.
De voordracht van Frieda Ulsamer de Waard is Pieter Doove, Gaming Consultant bij The Invaders.
De voordracht van Brenda Smith over Britt van Gurp, junior campagne manager Kruidvat.
De voordracht van Emilio de Haan is Jhelisa Panfred, strategist bij HERC.
De voordracht van Boaz Shkolnik is Maike Reijn, Accountmanager bij Mediahuis Nederland.
De voordracht van Gerben van der Rijt is Stefan Duikersloot, Senior Graphic Designer bij Wayne Parker Kent.
De voordracht van Maurice Wenneker is Tom Plinsinga, Producer bij Nosh Foodfilms, onderdeel van PAKT.
De voordracht van Michael Willems is Marlotte Klaassen, Communications Director bij dentsu international.
De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm.
De voordracht van Wendy Pouw is Florian Toen, Programmatic Specialist bij Publicis Groupe.
De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm.
De voordracht van Paul van Kuilenburg is Krijn Hoogesteger, junior brand manager Texels.
De voordracht van Jelmer Wind is Yara Mureau, account manager bij Team5pm.
De voordracht van Tom Schoufs is Nienke Harsta, strateeg bij Team5pm bij Team5pm.
De voordracht van Josephine Kay is Fleur van den Berg, freelance branding, events en redacteur bij JAN.
De voordracht van Anne Stokvis is Mike Kleijnen, creatief bij N=5.
De voordracht van Maiko Valentijn is Harry Homeijer, Head of Gaming bij GroupM.
De voordracht van Gijsbregt Vijn is Kirsten Markusse, account manager bij Lemon Scented Tea.
De voordracht van Monique Bergers is Puck de Mol van Otterloo, account manager bij N=5.
De voordracht van Michiel Rijshouwer is Jordi Hillenga, marketing manager bij Scapino Retail.
De voordracht van Lode Schaeffer is Rosalie Verweij, senior designer bij INDIE.
De voordracht van Tessa van der Starre is Anouk van Delft, client manager bij EssenceMediacom.
De voordracht van Mark Schoones is Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX.
De voordracht van Jur Baart is Lili Karakas, designer bij Fitzroy.
De voordracht van Marc Adriani is Aäron Loupatty, journalist en podcastmaker bij BNR.
De voordracht van Rick Vriesema is Sandy Jannink, Senior Client Manager bij Out of Home Masters.
De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global.
De voordracht van Reinier Steures is Ismay Schaduw, Creative Lead bij Natwerk.
De voordracht van Britt Hogenhuis is Martijn Brons, Strategy & Growth Director bij &.agency.
De voordracht van Gerard van den Broek is Ivana Heijnen, International Marketing Manager bij Marktlink.
De voordracht van Mike Hendrixen is Myrna Hendrickx, Senior Marketing & PR Executive bij Vertigo 6.
De voordracht van Eva Hollander is Celine Prevos, Communications Design Manager bij Initiative.
De voordracht van Tamara Couperus is Lonneke de Boer, Head of Projects bij Crocodile Agency.
De voordracht van Michael van Kerkwijk is Sanne Demir, strateeg bij De Combinatie van Factoren.
De voordracht van Bijvoorkeur oprichter Budi Gonzalez de Chaves is Kim Schneider, Media & Campagne Coördinator bij vanHaren Schoenen -> lees deze voordracht hier
De voordracht van Roos Bulder is Emma Himpe, Senior Brand Manager NESCAFE Gold.
De voordracht van Lodewijk Varossieau is Gabriela Nouws, associate creative director bij SuperRebel.
De voordracht van David Snellenberg is Jurian van der Hoeven, Partner Strategy and Culture bij Dawn.
De voordracht van Paul van Riessen is Lotte Verheul, redacteur bij Quote.
De voordracht van Wouter Glaser is Thom Knobel, Creative bij Blauw Gras
-> lees deze voordracht hier
Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle draagt Eva Breda voor.
De voordracht van Lauren van der Heijden is Reina Visser, Accountmanager Agencies bij DPG Media.
De voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media.
Darre van Dijk draagt Thomas van der Helm, Head of Account bij TBWA\NEBOKO, voor.
Georgette Schlick, CEO Fremantle N. Europe, draagt Jermaine Ellenkamp, misdaadverslaggever bij RTL Boulevard voor.
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Gepubliceerd door: Bas Vlugt