59 voordrachten voor De Belofte 2023

59 voordrachten voor De Belofte 2023

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij hebben mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 gevraagd om één persoon voor te dragen.

Dat heeft een recordaantal van voordrachten opgeleverd.

De Jury van de Cross Media Awards 2023 kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

Met alle tien genomineerden doen wij een interview, dat we publiceren in de kanalen van Marketing Report. De genomineerden ontvangen een kaart voor deelname aan Cross Media Awards. De winnaar staat met zijn of haar interview in het Grote Marketing en Media Jaarboek 2024. Ook is de winnaar te gast in de uitzending van Marketing Report Radio.

Voorwaarden

De Belofte kan werken in alle functies in alle geledingen van onze industrie: exploitant, bureau, adverteerder. De Belofte is op 18 oktober 2023 jonger dan 30 jaar.

De voordrager staat in een of meerdere M100 2023 lijsten.

De genomineerden worden bekend gemaakt in augustus 2023.

De Belofte 2023 wordt bekendgemaakt tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in Haarlem.

www.crossmediaawards.nl

 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl


DE VOORDRACHTEN BELOFTE 2023

De voordracht van Henri Lessing is Henk van der Wijk, YouTube-specialist bij AGE Media.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht Patritia Pahladsingh over Dionne van Dijk, Head of Social Advertising bij Accenture Song.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Angelique Scheuders over Anna Witteveen, Strategy Consultant bij OMD.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Jeroen Koopman is Cosmo de Vos, Creative Producer bij NewBe.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht Andy Mosmans over Frederique Rote, copywriter bij VENGEAN.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht Olaf Hakenkruger is Maud van Hecke, Applied Behavioral Scientist bij Open Now.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht Michiel van Riemsdijk is Femke Smit, Lead Data bij Springbok Agency.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Mandy van der Wal is Elizabeth Geul, Account & Marketing Campaign Executive bij Audiohuis.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht Lisette Samplonius is Fleur Arnoe, p

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Miluska van ’t Lam is Fenna Brinkmann, Digital Content Manager bij Harper’s Bazaar.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Els Wijnstekers is Robert Heijmans, Trading Manager & Senior Media Consultant bij dentsu.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Pepijn Rooijens is Bob Dijkshoorn, 

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Inge Ligthart is Leonieke Batenburg, Projectmanager bij Dawn.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Marcel Blijlevens is Joël Bleichrodt, Marketing Analist bij PXR.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Hendrikje Crebolder is Esi Sarfo, marketeer bij Rijksmuseum.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Frieda Ulsamer de Waard is Pieter Doove, Gaming Consultant bij The Invaders.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Brenda Smith over Britt van Gurp, junior campagne manager Kruidvat.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Emilio de Haan is Jhelisa Panfred, strategist bij HERC.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Boaz Shkolnik is Maike Reijn, Accountmanager bij Mediahuis Nederland.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Gerben van der Rijt is Stefan Duikersloot, Senior Graphic Designer bij Wayne Parker Kent.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Maurice Wenneker is Tom Plinsinga, Producer bij Nosh Foodfilms, onderdeel van PAKT.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Michael Willems is Marlotte Klaassen, Communications Director bij dentsu international.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Ronen Wolf is Sam Dibbets, Content Creative bij Team5pm.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Wendy Pouw is Florian Toen, Programmatic Specialist bij Publicis Groupe

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Frank de Wit is Quinty van Dijk, Short Form Lead bij Team5pm.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Paul van Kuilenburg is Krijn Hoogesteger, junior brand manager Texels.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Jelmer Wind is Yara Mureau, account manager bij Team5pm.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Tom Schoufs is Nienke Harsta, strateeg bij Team5pm  bij Team5pm.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Josephine Kay is Fleur van den Berg, freelance branding, events en redacteur bij JAN.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Anne Stokvis is Mike Kleijnen, creatief bij N=5.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Maiko Valentijn is Harry Homeijer, Head of Gaming bij GroupM.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Gijsbregt Vijn is Kirsten Markusse, account manager bij Lemon Scented Tea.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Monique Bergers is Puck de Mol van Otterloo, account manager bij N=5.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Michiel Rijshouwer is Jordi Hillenga, marketing manager bij Scapino Retail.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Lode Schaeffer is Rosalie Verweij, senior designer bij INDIE.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Tessa van der Starre is Anouk van Delft, client manager bij EssenceMediacom.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Mark Schoones is Daryl Fransz, Senior Creative bij MIX.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Jur Baart is Lili Karakas, designer bij Fitzroy.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Marc Adriani is Aäron Loupatty, journalist en podcastmaker bij BNR.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Rick Vriesema is Sandy Jannink, Senior Client Manager bij Out of Home Masters.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Reinier Steures is Ismay Schaduw, Creative Lead bij Natwerk.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Britt Hogenhuis is Martijn Brons, Strategy & Growth Director bij &.agency.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Gerard van den Broek is Ivana Heijnen, International Marketing Manager bij Marktlink.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Mike Hendrixen is Myrna Hendrickx, Senior Marketing & PR Executive bij Vertigo 6.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Eva Hollander is Celine Prevos, Communications Design Manager bij Initiative.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Tamara Couperus is Lonneke de Boer, Head of Projects bij Crocodile Agency.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Michael van Kerkwijk is Sanne Demir, strateeg bij De Combinatie van Factoren.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Bijvoorkeur oprichter Budi Gonzalez de Chaves is Kim Schneider, Media & Campagne Coördinator bij vanHaren Schoenen -> lees deze voordracht hier

De voordracht van Roos Bulder is Emma Himpe, Senior Brand Manager NESCAFE Gold.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Lodewijk Varossieau is Gabriela Nouws, associate creative director bij SuperRebel.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van David Snellenberg is Jurian van der Hoeven, Partner Strategy and Culture bij Dawn.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Paul van Riessen is Lotte Verheul, redacteur bij Quote.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Wouter Glaser is Thom Knobel, Creative bij Blauw Gras

-> lees deze voordracht hier

Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle draagt Eva Breda voor.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Lauren van der Heijden is Reina Visser, Accountmanager Agencies bij DPG Media.

-> lees deze voordracht hier

De voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media.

-> lees deze voordracht hier

Darre van Dijk draagt Thomas van der Helm, Head of Account bij TBWA\NEBOKO, voor.

-> lees deze voordracht hier

Georgette Schlick, CEO Fremantle N. Europe, draagt Jermaine Ellenkamp, misdaadverslaggever bij RTL Boulevard voor.

-> lees deze voordracht hier

 

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.