De Digitale Marketing Specialist lanceert Website-APK

De Digitale Marketing Specialist lanceert Website-APK

Online marketingbureau De Digitale Marketing Specialist uit Leeuwarden introduceert een propositie voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen optimaliseren. Met de Website-APK kunnen organisaties hun website laten analyseren op verschillende essentiële punten, waaronder techniek, vindbaarheid, beveiliging en gebruiksgemak, voor een vast bedrag van 295 euro. 

Het initiatief van de Website-APK is geïnspireerd op de vertrouwde APK-keuring voor auto's en helpt bedrijven om hun digitale aanwezigheid te verbeteren en te waarborgen dat websites voldoen aan de hoogste normen op het gebied van technologie, zoekmachineoptimalisatie en gebruikerservaring. De analyse omvat beoordelingen van onder andere de laadsnelheid van de pagina’s, het correcte gebruik van CTA’s en de SEO-techniek voor vindbaarheid in zoekmachines. 

Bob Hardus, oprichter van De Digitale Marketing Specialist: "Wij begrijpen dat ondernemers zich niet de hele dag willen afvragen of het contactformulier wel altijd werkt en of de website er mooi uitziet op de nieuwste iPhone. Die zorgen nemen wij weg. Met de Website-APK bieden we een kosteneffectieve en diepgaande analyse van de website, waarmee we eventuele pijnpunten vroegtijdig identificeren. Zo zijn website-eigenaren verzekerd van een optimaal functionerende website en kunnen de kosten voor onderhoud en doorontwikkeling goed worden ingeschat, zodat je als ondernemer niet voor verrassingen komt te staan."

Julius Tekstra, Chief Sales bij De Digitale Marketing Specialist: "Met de Website-APK stellen we bedrijven in staat om hun online prestaties te maximaliseren zonder de hoge kosten die vaak gepaard gaan met uitgebreide analyses. Het is een efficiënte manier voor bedrijven om ervoor te zorgen dat ze online vindbaar zijn én tegelijkertijd een optimale gebruikerservaring bieden op een stabiele website."

www.digitalmarketingspecialist.nl

www.website-apk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

NEEW ontwikkelt Europese campagne Breeze

21-06-2024 | 12:43:05
Ze hebben een campagne ontwikkeld om de perceptie van wat het Scheepvaartmuseum vertegenwoordigt te veranderen

Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024

21-06-2024 | 12:30:00
Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl

[Marketing Report Cannes 2024] Daan de Raaf en Geoffrey Hantson over Happiness Brussel en Amsterdam

21-06-2024 | 11:06:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt Jr. Studio Creator

20-06-2024 | 08:22:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Studio Creator -Fulltime

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen

19-06-2024 | 16:31:15
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Direct Lions

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

19-06-2024 | 16:26:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website

[Marketing Report Cannes 2024] Bert Hagendoorn (Agency Engines): Zorg dat je zichtbaar blijft in een tegenvallende markt

19-06-2024 | 16:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Marketing Report Cannes 2024] Japie Stoppelenburg (Truus): Wij maken reclame voor echte mensen

19-06-2024 | 15:32:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

[Column] Christian van Santen: Meer zen en meer zin: het groeiende succes van fit-for-purposebureaus

19-06-2024 | 14:04:00
Met de mijlpaal van 25 jaar Van Santen Netwerk in zicht leek het ons aardig om de thermometer eens in ons eigen marketingvak te steken

[Marketing Report Cannes 2024] Thomas Elias (UNLIKE) over connectie met je publiek

19-06-2024 | 12:24:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Retail Republic ontwikkelt campagne voor PostNL: Droom Groter

19-06-2024 | 08:54:00
Deze campagne is gericht op e-commerce-ondernemers en heeft als doel bekendheid te genereren rondom het vernieuwde e-commerceplein van PostNL

[Vacatures] Pink Marketing zoekt Social Advertising Specialist

19-06-2024 | 07:31:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Social Advertising Specialist

[Interview] Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative Studios

18-06-2024 | 12:19:00
Hippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. We spreken Edwin Hop, Business Director, en Gerard Joosten, Creative Director over Hippo Creative Studios

Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

18-06-2024 | 11:27:00
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.