De Digitale Marketing Specialist lanceert Website-APK

De Digitale Marketing Specialist lanceert Website-APK

Online marketingbureau De Digitale Marketing Specialist uit Leeuwarden introduceert een propositie voor bedrijven die hun online aanwezigheid willen optimaliseren. Met de Website-APK kunnen organisaties hun website laten analyseren op verschillende essentiële punten, waaronder techniek, vindbaarheid, beveiliging en gebruiksgemak, voor een vast bedrag van 295 euro. 

Het initiatief van de Website-APK is geïnspireerd op de vertrouwde APK-keuring voor auto's en helpt bedrijven om hun digitale aanwezigheid te verbeteren en te waarborgen dat websites voldoen aan de hoogste normen op het gebied van technologie, zoekmachineoptimalisatie en gebruikerservaring. De analyse omvat beoordelingen van onder andere de laadsnelheid van de pagina’s, het correcte gebruik van CTA’s en de SEO-techniek voor vindbaarheid in zoekmachines. 

Bob Hardus, oprichter van De Digitale Marketing Specialist: "Wij begrijpen dat ondernemers zich niet de hele dag willen afvragen of het contactformulier wel altijd werkt en of de website er mooi uitziet op de nieuwste iPhone. Die zorgen nemen wij weg. Met de Website-APK bieden we een kosteneffectieve en diepgaande analyse van de website, waarmee we eventuele pijnpunten vroegtijdig identificeren. Zo zijn website-eigenaren verzekerd van een optimaal functionerende website en kunnen de kosten voor onderhoud en doorontwikkeling goed worden ingeschat, zodat je als ondernemer niet voor verrassingen komt te staan."

Julius Tekstra, Chief Sales bij De Digitale Marketing Specialist: "Met de Website-APK stellen we bedrijven in staat om hun online prestaties te maximaliseren zonder de hoge kosten die vaak gepaard gaan met uitgebreide analyses. Het is een efficiënte manier voor bedrijven om ervoor te zorgen dat ze online vindbaar zijn én tegelijkertijd een optimale gebruikerservaring bieden op een stabiele website."

www.digitalmarketingspecialist.nl

www.website-apk.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Interview] Edwin Hop & Gerard Joosten over Hippo Creative Studios

18-06-2024 | 12:19:00
Hippo Creative Studios is een creatief productiehuis dat zich richt op het maken van visuele content voor reclamebureaus, adverteerders en andere partijen. We spreken Edwin Hop, Business Director, en Gerard Joosten, Creative Director over Hippo Creative Studios

Stukje van Mij van Dentsu Creative (KPN) en Refurb van Le Pub (Philips) op shortlists

18-06-2024 | 11:27:00
Nederland doet het dit jaar relatief goed met de vermeldingen op de shortlists bij de Cannes Lions

Sanne Tolsma verlaat Ambassadors

18-06-2024 | 10:24:00
Sanne Tolsma verlaat na circa 1 jaar per 1 augustus 2024 Ambassadors. Na een carrière bij Alfred Amsterdam was zij aangesteld om leiding te geven aan het creatieve productiebedrijf dat afgelopen jaar Amp.Amsterdam integreerde

PRET ontwikkelt campagne voor Ekoplaza

18-06-2024 | 10:11:42
Het uitgangspunt van deze campagne is de waarde van Ekoplaza voor een consument die écht betrokken is bij een betere wereld.

[Vacatures] Pink Marketing zoekt Senior SEO Specialist

18-06-2024 | 09:49:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist 

[Vacatures] Pink Marketing zoekt Junior SEO Specialist

18-06-2024 | 09:28:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Junior SEO Specialist

Heineken wint Gouden Lion dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)

17-06-2024 | 23:08:00
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren Lions gekregen

Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion

17-06-2024 | 16:26:00
Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion. Media.Monks won die in de categorie Outdoor, Special Build voor de campagne Sex Education 4 van Netflix die onder de noemer The Fucking Car is gevoerd

[Interview] Joost van Dijk (Aethon), Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker (VENGEAN) over de Aethon-campagne

17-06-2024 | 14:47:00
VENGEAN heeft een nieuwe 360-campagne You're on! ontwikkeld voor Aethon. We spreken hierover met Joost van Dijk, CMO van Aethon en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, beiden Executive Creative Director bij VENGEAN

[Column] Anneke Bos: De paniekfabriek

17-06-2024 | 08:00:00
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: maak het niet te groot

[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public

16-06-2024 | 07:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

[Cannes Lions 2024] TBWA, Media.Monks en Dentsu Creative op shortlists Outdoor en Health & Wellness

15-06-2024 | 22:57:00
TBWA\NEBOKO werd twee keer genomineerd voor Outdoor Lions. Media.Monks haalde vier nominaties binnen

[RAW Countdown to Cannes] Max Hochstenbach, Mediahuis

15-06-2024 | 07:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

[RAW Countdown to Cannes] Raphael de Jong

14-06-2024 | 15:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

[Interview] Jasper Duijf: Om loyaliteit te verdienen, moeten merken meer bieden dan alleen hoogwaardige producten en diensten

14-06-2024 | 11:34:17
Jasper Duijf is Lead Lemon CXbyEX bij Lemon Scented Tea. We spreken hem over het belang van betrokken werknemers, hoe je als bedrijf of merk het vertrouwen wint van klant en medewerker, en zijn persoonlijke missie.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.