De Oranjezomer met Hélène Hendriks vanaf 3 juli terug op SBS6

De Oranjezomer met Hélène Hendriks vanaf 3 juli terug op SBS6

Op 3 juli keert het dagelijkse zomeravondprogramma De Oranjezomer terug op SBS6. De Oranjezomer brengt niet alleen sport, maar ook alles wat er die dag toe doet: van de drukte op Schiphol tot aan de etappes in de Tour de France en van de oorlog in Oekraïne tot de laatste ontwikkelingen in politiek Den Haag.

Actueel sportnieuws 

De Oranjezomer wordt deze zomer gepresenteerd door Hélène Hendriks. Vanaf het Kasteelplein in Breda ontvangt zij wisselende gasten om het actuele (sport)nieuws te bespreken. Ook keert de aanschuifbar uit de eerdere editie terug waaraan verschillende bekende gezichten plaatsnemen. De Oranjezomer is vanaf 3 juli op doordeweekse dagen om 21:35 uur te zien op SBS6.  

De Oranjezomer wordt geproduceerd door Southfields.

www.talpanetwork.com

Lees ook:

Radio 10: Gerard Ekdom stopt, Rob van Someren naar weekend en Gijs Staverman krijgt middagshow

17-05-2024 | 23:51:59
Er zijn veel wisselingen bij Radio 10. Gerard Ekdom stopt per 3 juni 2024 met zijn ochtendshow vanwege zijn overstap naar Mediahuis Radio (Radio Veronica). Het is onduidelijk wanneer hij daar zal kunnen starten, vanwege een concurrentiebeding die dj’s belemmert direct te kunnen overstappen naar concurrenten.

RTL Nederland en Talpa Network starten met adressable reclame op televisie

17-05-2024 | 10:30:00
Addressable reclame komt bij de zenders van RTL Nederland en Talpa Network (onder voorbehoud) rond 17 juni 2024 grootschalig beschikbaar. Dit blijkt uit navraag van Marketing Report bij de betrokken partijen

NLZiet komt ook met reclameversie: NLZiet Basis

13-05-2024 | 12:21:00
NLZiet heeft per direct een reclameversie geïntroduceerd onder de naam NLZiet Basis. Voor 7,95 euro per maand krijgen klanten dezelfde content te zien als het tot premium omgedoopte (standaard) abonnement dat voortaan 9,95 euro per maand kost

Campagne Primark met VROUW en LINDA.

25-04-2024 | 18:20:00
Ten behoeve van de viering van 15 jaar Primark in Nederland is in het kader van een campagne een samenwerking geraliseerd met LINDA. (Talpa Network) en VROUW (Mediahuis Nederland)

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.