Marketing Report
Dennis Akkerman en Dennis Nauta lanceren Chosify.com

Dennis Akkerman en Dennis Nauta lanceren Chosify.com

Dennis Akkerman en Dennis Nauta lanceren innovatief online platform Chosify.com. Chosify is een AI-gedreven guided selling tool ontworpen om consumenten te helpen bij het maken van de juiste productkeuzes.

Online winkelen

Chosify.com maakt gebruik van productdata en kunstmatige intelligentie om gepersonaliseerde productaanbevelingen te genereren, zodat consumenten sneller en met meer vertrouwen kunnen winkelen.

Dennis Akkerman: "We zijn ontzettend trots op de lancering van Chosify.com. Het is het resultaat van maanden van toewijding en hard werken. We hebben de tijd genomen om een tool te ontwikkelen die niet alleen intuïtief is, maar ook betrouwbare en gepersonaliseerde productaanbevelingen biedt."

Game-changer

Dennis Nauta: "We geloven dat Chosify een game-changer kan zijn in de e-commerce sector. Nederland heeft altijd voorop gelopen als het gaat om

e-commerce, toch verbaasde het ons dat er nog niet meer met personalisatie gedaan wordt. Ons platform helpt klanten om op een efficiëntere en betrouwbaardere manier de juiste productkeuzes te maken."

Chosify.com is nu live en beschikbaar voor alle e-commerce bedrijven. Wij nodigen iedereen uit om onze tool te ervaren en te testen en ons feedback te geven. Het team van Chosify is enthousiast om consumenten een betere winkelervaring te bieden en hen te helpen bij het maken van de juiste productkeuzes.

www.chosify.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast

23-04-2024 | 15:48:50
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.

Happy Horizon start samenwerking met eyetracking AI-platform Neurons

23-04-2024 | 11:51:00
De samenwerking richt zich op het verfijnen van marketingcampagnes, het verbeteren van gebruikerservaringen en het optimaliseren van digitale content

Philips Museum opent expositie brAInpower over artificial intelligence

22-04-2024 | 11:28:00
Zaterdag 20 april heeft het Philips Museum zijn deuren geopend voor publiek met de tentoonstelling brAInpower

[AI & Marketing door Patrick Petersen] AI in marketing draait niet om tooltjes

16-04-2024 | 08:54:00
We lijken standaardwerk te willen automatiseren, waar een hedendaagse klant vooral maatwerk wil

[Column] Michiel Frackers: Ayatollah aan de knoppen, cryptomarkt keldert

15-04-2024 | 09:27:00
Toen drukte er een ayatollah op een paar knoppen, waardoor zelfs de aankondiging van mijn nieuwe podcast moet wijken voor de gevolgen van wereldnieuws

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.