Designer & Visual Artist Merijn Breedvelt joins VENGEAN

Designer & Visual Artist Merijn Breedvelt joins VENGEAN

Concluding a period of freelancing and previous positions at – amongst others – RedKiwi, The Stardusters, APS Group and United Dutch Breweries, senior designer Merijn Breedvelt has joined VENGEAN. Besides experience in omnichannel visual design and art direction, Merijn is a visual artist combining CGI and real life photography to create highly inspirational art. With Merijn on board, VENGEAN continues to expand its brand energising services in all channels for its global and regional clients.

www.vengean.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

VENGEAN creates handcrafted branding for BITE of Amsterdam: Love at first bite

06-06-2024 | 14:19:11
Creative branding agency VENGEAN is responsible for Bite's branding from Brand Strategy to Visual Identity and Communication Concept

VENGEAN ontwikkelt campagne Aethon: You’re on!

05-06-2024 | 15:22:00
De talentontwikkelaar, detacheerder en zzp-bemiddelaar wil mensen uitdagen om het zwaar onderbezette publieke domein weer te laten stralen

[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen

12-04-2024 | 14:05:00
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.

VENGEAN ontwikkelt Legacy-campagne voor Schouten & Nelissen

10-04-2024 | 00:15:00
Met als kernwaarde moed wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven

[Interview] Laurens Mauquoi (nexeye) en VENGEAN over communicatieconcept Hans Anders

26-03-2024 | 16:05:00
Hans Anders heeft de aloude slogan Alleen de prijs is anders in mei 2023 opnieuw geïntroduceerd en komt met een vervolgcampagne. We spreken nexeye CMO Laurens Mauquoi en Cees Jan de Melker en Bram Holzapfel van VENGEAN over het in 2023 ingezette communicatieconcept

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.