Marketing Report
DPG Media support nationale vrouwenteams als partner van #SameDream nieuws

DPG Media support nationale vrouwenteams als partner van #SameDream

DPG Media heeft zich sinds 1 juli 2023 verbonden aan #SameDream, een initiatief van DHL in samenwerking met sportbonden Nevobo, KNHB, KNVB en NHV.

#SameDream heeft als doel de nationale vrouwenteams in volleybal, hockey, voetbal en handbal dichterbij hun droom te brengen en anderen te inspireren om hun hart te volgen.

Inspireren

Met de #SameDream-campagne sluit DPG Media zich aan bij de missie van DHL om een (aankomende) generatie vrouwen te inspireren en motiveren om te worden wie ze willen zijn. DHL is hoofdsponsor en logistiek partner van de nationale vrouwenteams.

Onder de noemer #SameDream worden, in samenwerking met sportmarketingbureau TripleDouble, creatief bureau 180 Amsterdam en mediabureau ABOVO, het komende jaar aansprekende winacties opgezet en inspirerende coproducties gecreëerd. Deze worden gedistribueerd via de multimediale kanalen van DPG Media.

AD mediapartner van #SameDream

Naast zichtbaarheid middels advertenties in passende titels van DPG Media heeft AD als mediapartner toegang tot sporters, teams en ambassadeurs, zoals Pien Sanders (hockey) en Jackie Groenen (voetbal).

Ook produceren de partners van #SameDream een online videoserie met de ambassadeurs die via AD Play, het videoplatform van AD, te zien zien zal zijn.

Rennie Rijpma, Hoofdredacteur van het AD: “Vrouwen trainen even hard als mannen, ze doen en laten evenveel voor hun sport. Het AD wil graag de schijnwerpers nog meer richten op deze sportvrouwen om hun prestaties de aandacht te geven die ze verdienen.”

In 2023 zullen de Nederlandse sportvrouwen worden ondersteund bij WK voetbal in juli, EK hockey en volleybal in augustus en het WK handbal in november.

Michel Clausing, CCO DHL: “Dromen waarmaken door hard te werken en nieuwe wegen te bewandelen. Daarin herkennen we onszelf bij de prestaties van de vrouwenteams. Met dit partnership doen alle partijen hun voordeel, waarbij het publiek hopelijk het resultaat beleeft met mooie sportieve prestaties.”

www.dpgmedia.nl

www.dhlparcel.nl/nl/samedream

 

Lees ook:

[Grow] 6 tips om als woonmerk op te vallen

28-09-2023 | 14:15:24
Wonen en interieur zijn hot topics. Uit recent onderzoek blijkt dat maar liefst 94 procent van de 18 tot 65-jarigen hierin is geïnteresseerd

[Grow] Tweakers, al 25 jaar hét techplatform van Nederland

28-09-2023 | 09:28:00
Naast het vieren van dit jubileum staat het platform deze week stil bij 25 jaar techontwikkeling.

[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023

22-09-2023 | 10:54:00
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?

[Grow] Case: Center Parcs activeert jonge ouders met branded content

20-09-2023 | 14:47:00
Center Parcs wil graag jonge ouders met kinderen in de leeftijd van 0 t/m 4 jaar bereiken om hun parken ook buiten de schoolvakanties optimaal te vullen.

Airborne produceert AD-podcast De Stiefmoedermoord

20-09-2023 | 11:04:00
In deze true crime-podcast probeert een Zweedse onderzoeksjournalist te achterhalen of de juiste persoon is veroordeeld voor een moord in huiselijke kring
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.