Draag nu mensen voor voor Content Marketeer van het Jaar 2024!
Content Marketing Awards 2024 heeft een nieuwe categorie, de Content Marketeer van het Jaar!
Super leuk als jij meedoet door een contentmarketeer voor te dragen.
Procedure
- Iedereen mag contentmarketeers voordragen voor deze prijs, door het invullen van dit formulier
- Het voordragen is kosteloos
- Het voordragen is anoniem
- Je mag meerdere contentmarketeers voordragen
- De voordrachten worden voorgelegd aan de Content Marketing Awards Jury
- De jury beoordeelt de voordrachten
- Op basis van de juryscores worden de genomineerden vastgesteld
- De genomineerden zijn pas genomineerd nadat zij hun nominatie hebben geaccepteerd
- Met alle genomineerden worden interviews gedaan die worden gepubliceerd op de Content Marketing Awards website en op de website van Marketing Report
- Deze interviews zijn de cases op basis waarvan de jury de winnaar kiest
- Alle genomineerde contentmarketeers krijgen een gratis kaart voor de uitreiking van de Content Marketing Awards op 6 november in de Stadsschouwburg in Haarlem
Criteria
- De Content Marketeer van het Jaar werkt bij een opdrachtgever. Dus bij een adverteerder, dat kan een bedrijf zijn, overheid of een organisatie. Dit betekent dus dat contentmarketeers die werken bij bureaus van deze competitie zijn uitgesloten
- De Content Marketeer van het Jaar:
- Heeft zich of haarzelf laten zien in 2023 (doorloop tot in de eerste helft van 2024)
- Werkt in Nederland of België
- Loopt voorop
- Brengt het contentmarketing vak verder, is betrokken bij innovatie
- Is betrokken bij succesvolle, onderscheidende contentmarketing campagnes
Deadline
De deadline voor het voordragen van Content Marketeers is maandag 23 september
Formulier
Het formulier om contentmarketeers voor te dragen staat hier
Superleuk als je meedoet!
Cases insturen voor de Content Marketing Awards 2024
Ook heel leuk als je cases instuurt voor de content Marketing Awards 2024.
Lees alles over cases insturen voor de Marketing Awards 2024 op onze website:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Content Marketing Awards 2024] The Invaders: Samsung Game Crafters
Samsung Game Crafters: een show waarin creators worden uitgedaagd om iets unieks te bouwen voor verschillende streamers en YouTubers.
[Content Marketing Awards 2024] Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem
3 video’s van 11 seconden. 8.5 miljoen organische views. Een half miljoen likes, duizenden reacties en een hoop earned PR-aandacht.
[Content Marketing Awards 2024] BI Studios by Business Insider: Aegon Cappital
De uitdaging was om merkbekendheid te vergroten bij werkgevers en werknemers, ondanks de lage interesse in het onderwerp
[Content Marketing Awards 2024] iO: Onderwijs met een Open Blik
iO ontwikkelde een krachtige employer branding-campagne om potentiële medewerkers enthousiast te maken voor een carrière bij NUOVO.
[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!
Dompel jezelf onder in het levendige universum van Wibra, tot leven gebracht door onze betoverende, volledig 3D-geanimeerde ster, WIEB.
Gepubliceerd door: Bas Vlugt