Duvel Moortgat kiest Barracuda als merkactivatiebureau

Duvel Moortgat kiest Barracuda als merkactivatiebureau

Het merkenactivatiebureau Barracuda gaat een strategische samenwerking aan met bierbrouwer Duvel Moortgat. Het contract is in januari 2024 ingegaan voor onbepaalde tijd, waarbij Barracuda alle activitaties in Nederland verzorgt voor de merken Duvel, Liefmanns, Brouwerij 't IJ en La Chouffe. Duvel Moortgat had voor zijn merkactivaties geen pitch uitgeschreven.

Ingeborg Zimmer, Events & Experience Manager bij Duvel Moortgat: "Het hands-on karakter van Barracuda, de korte communicatielijnen en hun sterk resultaatgerichte aanpak, spraken direct tot ons. Het vermogen van Barracuda om snel en effectief te handelen, gecombineerd met hun toewijding aan tastbare resultaten, precies is wat Duvel Moortgat zocht in een strategische partner voor evenementen en merkactivaties. Onze doelstelling is om onze merken op een unieke en impactvolle manier te presenteren aan ons publiek. Barracuda begrijpt dat en heeft de vaardigheden en ervaring om dit te realiseren."

Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda: "Het is een eer om geselecteerd te worden door Duvel Moortgat. We zien er enorm naar uit om samen te werken en de visie van Duvel Moortgat tot leven te brengen door middel van onvergetelijke evenementen en merkactivaties."

www.duvelmoortgat.com

www.wearebarracuda.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hart Voor De Zaak en Matchis werven stamceldonoren in actieweek

19-09-2024 | 16:11:00
Het campagneconcept van de leadcampagne op social media kent meerdere fasen: het straatinterview, een oproep van de interviewer, stand-upcomedian Kor Hoebe

JCDecaux, O2H Creative Solutions & The Projects ontwikkelen Big 5-campagne

17-09-2024 | 12:16:00
In september nodigen Haagse museabezoekers uit om de kunstwerken van Vermeer, Rembrandt, Mondriaan en Escher en het Panorama Mesdag te komen bekijken

Serviceplan Make ontwerpt YSL beauty pop-up stand op Rock Werchter

29-08-2024 | 13:58:00
Serviceplan Make heeft een pop-up stand ontworpen en gecreërd voor YSL Beauty op het bekende Rock Werchter festival

Cheil en Basic-Fit lanceren gamified work-out Samsung Galaxy SpaceSquat

27-08-2024 | 09:11:00
De installatie demonstreert de mogelijkheden van de Samsung Smart Watches. De activatie en campagne zijn bedacht en ontwikkeld door Cheil Benelux.

Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare

23-08-2024 | 10:14:56
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
 

 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.