Dyson lanceert EMEA-campagne in Turkije met Ambassadors

Dyson lanceert EMEA-campagne in Turkije met Ambassadors

Dyson Turkije lanceert haar eigen lokale EMEA-campagne, getiteld "Sultans of the Air". De campagne is een samenwerking met het Turkse nationale dames volleybalteam waarin de kracht, elegantie en het design van Dyson’s Airwrap, Airstraight en Supersonic wordt getoond. Ambassadors werd door Dyson gekozen als creatieve productiepartner en kreeg de verantwoordelijkheid voor alle productie en postproductie, inclusief shoot, visuele effecten, kleurcorrectie, muziek- en sound design, en fotografie.

De samenstelling van omgeving, spelers en de producten in de campagne was in handen van Ambassadors, waarbij de technologie van Dyson’s ontwerp werd gecombineerd met de dynamische bewegingen van het team. Op de set werkte Ambassadors samen met filmregisseur Billy Pols en fotograaf Stephanie Pistel.

In de hoofdrol is het Turkse dames volleybalteam te zien - bij fans bekend als de “Sultans". Het Sultans team bestaat uit een groep atleten, elk met hun eigen onderscheidende stijl. Eda, Melissa, Zehra, Gizem en Ebrar, het zijn allemaal lokale helden en beroemdheden op zichzelf. Maar tezamen belichamen ze alles waar de producten van Dyson voor staan. Zo onderstreept de film hoe de innovatieve schoonheidsproducten van Dyson aansluiten bij de stijl en behoefte van elke speler in termen van persoonlijke haarverzorging. In de commercial wordt dit geïllustreerd door de atletische energie van de spelers te integreren met de producten van Dyson. Aan het eind van de film laten de spelers zien hoe ze met de Airwrap, Airstraight en Supersonic ná de wedstrijd een verbluffende look kunnen bewerkstelligen.

Halbo van der Klaauw, CEO en Founder Ambassadors: “De samenwerking met Dyson en het fantastische Turkse dames volleybalteam was een opwindend avontuur voor Ambassadors. We zijn enorm trots op de creativiteit en toewijding die is gestoken in 'Sultans of the Air'. Het getalenteerde Turkse dames volleybalteam heeft ons echt geïnspireerd om een campagne neer te zetten die niet alleen een eerbetoon is aan schoonheid en sportiviteit, maar ook technologische innovatie en teamwork belichaamt. "Het is een eer om deel uit te maken van zo'n opmerkelijk project en we kijken ernaar uit om in de toekomst samen met Dyson meer creatieve en innovatieve grenzen te verleggen.”

www.ambassadors.com

www.dyson.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:


[Marketing Report Cannes 2024] Dolf Bekker over Ambassadors

18-06-2024 | 11:38:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

Sanne Tolsma verlaat Ambassadors

18-06-2024 | 10:24:00
Sanne Tolsma verlaat na circa 1 jaar per 1 augustus 2024 Ambassadors. Na een carrière bij Alfred Amsterdam was zij aangesteld om leiding te geven aan het creatieve productiebedrijf dat afgelopen jaar Amp.Amsterdam integreerde

Selmore en Ambassadors winnen een Graphite Pencil voor ASN Bank

24-05-2024 | 09:10:00
De winnaars zijn bekend van de D&AD Awards 2024. Selmore en Ambassadors wonnen een Graphite Pencil voor ASN Bank in de categorie Animationv

Vocoda's AI Voice was co-host van de Dutch Creativity Awards

17-05-2024 | 17:07:04
Woensdag 8 mei was de uitreking van de jaarlijkse ADCN Awards. Voor het eerst in de geschiedenis van de ceremonie was er een mix van menselijke charme en kunstmatige intelligentie te horen

Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024

09-05-2024 | 15:14:00
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.