Eigen Fabrikaat en DDB Amsterdam winnen pitch Veilig Verkeer Nederland

Eigen Fabrikaat en DDB Amsterdam winnen pitch Veilig Verkeer Nederland

Veilig Verkeer Nederland heeft een pitch uitgeschreven voor gedragsbeïnvloedende campagnes. De combinatie van Eigen Fabrikaat en DDB Amsterdam won deze pitch. De eerste campagne moet 50-plussers helpen om veilig te blijven fietsen, ondanks alle veranderingen, zoals nieuwe vervoermiddelen en meer drukte op het fietspad.

Frank Dekker, Veilig Verkeer Nederland: "We hebben deze pitch voorbereid met een uitgebreid team van Veilig Verkeer Nederland. Met mensen van marketing, educatie, communicatie en innovatie. We waren blij verrast door de heldere keuzes, het opvallende concept en het enthousiaste team. We hebben er zin in om samen de uitwerking op te starten."

Meedoen is makkelijk

Onder het motto Meedoen is makkelijk wil Veilig Verkeer Nederland ervoor zorgen dat zo veel mogelijk mensen bewust veilig deelnemen aan het verkeer. Daar werken ze dagelijks aan met al hun medewerkers, duizenden vrijwilligers, partners uit het bedrijfsleven tot en met politici in Den Haag. Hun werk stopt niet bij campagnes. Veilig Verkeer Nederland biedt bijvoorbeeld ook verkeerseducatie aan basisscholen.

www.ddbamsterdam.nl

www.eigenfabrikaat.nl

www.vvn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Marketing Report en Fightclub met AI M100 drie keer genomineerd voor SAN 2023

18-03-2024 | 14:51:00
Als organisator van diverse prijzen in ons vakgebied - Cross Media Awards, Content Marketing Awards, Dutch PR Awards - is Marketing Report niet een partij die zelf cases inzendt voor award shows

Dit zijn de kerstcampagnes van 2023

12-12-2023 | 16:07:00
Van vrolijke boodschappen tot subtiele discussies, deze campagnes belichten diverse thema's die passen bij de kerstperiode

DDB Unlimited, Eigen Fabrikaat en MassiveMusic ontwikkelen kerstcampagne Kruidvat

11-12-2023 | 15:23:00
Hierin roept de voordeeldrogist op om zoveel mogelijk geld op te halen voor mensen die in Nederland in armoede leven

Toyota kiest opnieuw voor DDB Amsterdam

31-10-2023 | 10:23:57
Toyota heeft opnieuw DDB Amsterdam gekozen als strategisch en creatief partner voor alle merkcommunicatie

DDB Amsterdam ontwikkelt film Toyota met merkkarakter Roy

25-10-2023 | 10:59:01
Roy moet Toyota de komende jaren een menselijker en socialer gezicht geven omdat het merk decennialang vooral bekend stond als een rationele keuze
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.