Els Dijkhuizen (Heineken) beoogd nieuw bestuurslid bvA
Els Dijkhuizen: "Net als bvA houd ik ervan om het marketingvak verder te ontwikkelen in professionaliteit en effectiviteit. Creativiteit is daarbij een key driver om de status quo te veranderen en om groei te realiseren. Heel trots ben ik om daarom vanaf nu plaats te nemen in het bvA-bestuur. Dit is een vereniging die ervoor zorgt dat we ons verder ontwikkelen en professionaliseren en iedereen scherp houdt op de laatste ontwikkelingen. Het bijbehorende netwerk daagt adverteerders uit en verbindt ze. Een winnende combinatie!"
Erik van Engelen, voorzitter van bvA: "We kijken ernaar uit samen met Els de activiteiten en koers van bvA door te ontwikkelen. Ze is authentiek, haalt het beste in mensen naar boven en heeft zowel creatief als analytisch talent. Ik ben er zeker van dat ze met haar vernieuwende creativiteit ervoor gaat zorgen dat we ons ledenaanbod nog verder kunnen versterken en uitbreiden. Als bestuur zijn we blij en vereerd dat Els haar tijd en energie voor bvA gaat inzetten.”
Lees ook:
Bas Verheijen (HEMA) kandidaat-bestuurslid voor de bond van adverteerders
bvA-directeur Henriette van Swinderen voorzitter National Associations Council
bvA: Hornbach 150e lid en Brenda Smith uit bestuur
Screenforce over de bvA-Webinar over de aandachtseconomie
Reclamebranche gaat standaard ontwikkelen voor eigen CO2-emissies
Gepubliceerd door: Daan Dekkers