Elzemieke Olsthoorn CMO Abovo Maxlead
Elzemieke Olsthoorn is benoemd tot CMO van Abovo Maxlead.
Vanaf januari 2023 was zij al Head of Content & Marketing bij het bureau.
Elzemieke Olsthoorn zal toetreden tot het Management Team.
Als CMO is zij verantwoordelijk voor AM Beyond*, het creatieve contentlabel van Abovo Maxlead en voor B-to-B marketing.
Elzemieke Olsthoorn startte haar loopbaan als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC. Daarna vervulde zij verschillende marketingposities bij Mediahuis, Sanoma en DPG Media.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne
AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne.
[AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy
Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met Willem-Albert Bol openhartig over hun uitdagingen tijdens deze opleiding.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst
[Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden
Met onze 230 collega’s bieden we een breed scala aan diensten, zoals mediastrategie, digitale marketing, SEO, SEA en tech & data oplossingen.
[Case] Andrea Jansen over hoe haar videoconcept het verschil maakte voor ABN AMRO
Hoe maak je een campagne over fiscaal sparen die opvalt en de aandacht vasthoudt?
Gepubliceerd door: Bas Vlugt