02-11-2023
Hits: 674
Door: Saskia van Weert | Kanaal:
creatie
Fama Volat en Van den Borne haken in op aanstaande geboorte olifantjes
Het Valkenswaardse bedrijf Van den Borne lanceert samen met Fama Volat een campagne die inhaakt op de aanstaande geboorte van drie olifantjes in de Beekse Bergen.
Van den Borne adopteerde eerder dit jaar mannetjesolifant Yambo, die de vader is van de drie kalfjes. Via de website olifants.nl kunnen deelnemers kans maken op een gratis kraamvisite. Zij moeten hiervoor het geboortegewicht van het eerste kalfje raden.
Yambo en moeder Punda verwachten hun eerste kalfje in de komende weken. Daarnaast verwacht Yambo de komende maanden nóg twee Afrikaanse olifantenkalfjes. Ook de dochters van moeder Punda, Pina-Nessi en Bonga zijn namelijk drachtig. Van den Borne zal voor deze aanstaande geboorten de actie opnieuw inzetten.
www.famavolat.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](/assets/images/banner-CMTA.png)
Lees ook:
08-11-2022 | 09:52:00
Fama Volat opent de deuren van haar zesde kantoor, ditmaal aan de Markt in Maastricht. Na vestigingen in Amsterdam, Den Bosch, Utrecht, Tilburg en Eindhoven heeft het creatieve netwerk van vestigingen nu ook dekking in Limburg
22-11-2022 | 06:43:00
Fama Volat is per direct op zoek naar een Account Executive
22-11-2022 | 06:49:00
Fama Volat is per direct op zoek naar een Jr. Brandmanager
29-11-2022 | 07:28:00
Fama Volat is per direct op zoek naar een Trainee
18-04-2023 | 11:25:03
Fama Volat is per direct op zoek naar een Creatief
29-06-2023 | 11:49:00
Sif, de producent van stalen fundamenten voor windmolens op zee, heeft een wervingscampagne gelanceerd om technisch personeel aan te trekken voor hun productielocatie op de Tweede Maasvlakte. Met een abri, die alleen zichtbaar is wanneer de zee zich terugtrekt, wordt de aandacht gevestigd op deze functies
14-09-2023 | 12:27:44
Ter introductie van het vernieuwde kleurrijke stadsmerk, worden vanaf deze week 11.000 wapens in de vorm van een embleem uitgedeeld aan de inwoners van Den Bosch
01-11-2023 | 15:24:33
Met de introductie van de valuta uuro weet Brainport de aandacht op het uitgavenpatroon van jongeren te vestigen. Het concept is neergezet door Fama Volat.
14-11-2023 | 08:43:10
Samen met War Child verkoopt HEMA pyjama’s waarvan een kwart van de opbrengst naar het goede doel gaat.
20-11-2023 | 05:00:00
De tool is gemaakt om het slaapritueel en voorlezen weer een boost te geven
18-01-2024 | 11:03:00
Creatief directeur Bram van der Kroon verlaat Fama Volat en gaat leidinggeven aan verschillende creatieve teams en Creative Leads van StudioM
25-01-2024 | 09:45:00
De campagne laat de totaalbeleving van Beekse Bergen zien en dat – wanneer je wakker wordt tussen de wilde dieren – safari als nooit tevoren wordt beleefd
05-03-2024 | 09:10:06
Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland
21-03-2024 | 12:13:00
Het bureau is verantwoordelijk voor de herpositionering en merkidentiteit. De merkcampagne wordt midden april gelanceerd
04-04-2024 | 09:30:00
In de introductiecampagne, met onder meer rebranding van de website, online video en social advertising, zal character Aad centraal staan