
Fama Volat ontwikkelt campagne Den Bosch Partners
Ter introductie van het vernieuwde kleurrijke stadsmerk, worden vanaf deze week 11.000 wapens in de vorm van een embleem uitgedeeld aan de inwoners van Den Bosch.
Vernieuwd stadsmerk
In de campagne roepen 11 Bossche ambassadeurs op om het nieuwe wapen aan te vragen en uit te dragen, inspelend op de emblemencultuur rondom Carnaval. Het wapen verbindt met de historische kleuren van de stad en de kleuren van de toekomst het heden en verleden, net als de campagne.
Linda van den Dungen-Hanegraaf, Head of Social and Community bij Den Bosch Partners: "Dit is een uitnodiging om samen Den Bosch op te pakken en klaar te maken voor de toekomst. Een samenleving te bouwen waar andere steden naar kijken. Met de kracht van verenigen als grootste wapen." Inwoners kunnen via zinindenbosch.nl één van de 11 versies van het embleem claimen en ophalen bij locaties in de Bossche binnenstad. De campagne is ontwikkeld door Den Bosch Partners in samenwerking met Fama Volat.
Lees ook: