Fama Volat ontwikkelt wervingscampagne onder zeeniveau voor Sif

Fama Volat ontwikkelt wervingscampagne onder zeeniveau voor Sif

Sif, de producent van stalen fundamenten voor windmolens op zee, heeft een wervingscampagne gelanceerd om technisch personeel aan te trekken voor hun productielocatie op de Tweede Maasvlakte. Met een abri, die alleen zichtbaar is wanneer de zee zich terugtrekt, wordt de aandacht gevestigd op deze functies.

Windenergie op zee

Fred van Beers, CEO Sif: "Wij leveren het fundament voor windenergie op zee. Daardoor vormen we een essentiële schakel in de Europese energietransitie. We hebben een ambitieus doel voor ogen en om dat te bereiken hebben we nieuw technisch talent nodig. Onze wervingscampagne onder zeeniveau is een creatieve manier om aandacht te vestigen op de belangrijke rol die onze medewerkers spelen in het realiseren van duurzame energieoplossingen."

Maak deel uit van ons team

In samenwerking met creatief bureau Fama Volat werd de wervingscampagne in zee opgetuigd. Een abri onder water zetten, bleek andere uitdagingen te kennen dan het fundament van een windmolen plaatsen. Al om 06.00 uur ’s ochtends stond een team klaar om de abri de zee in te rijden. Met een getijdentabel onder de arm lukte het om de constructie te plaatsen op de opvallende locatie, die perfect aansluit bij het eindproduct van Sif dat zich ook in zee bevindt. De wervingscampagne heeft als doel om het komende jaar 175 nieuwe medewerkers aan te trekken. 

Groeiende kansen

Martijn Beukema, General Manager Production: "Deze productielocatie op de Tweede Maasvlakte biedt kansen voor technisch personeel. Bij Sif creëren we niet alleen banen, maar ook een omgeving waarin mensen kunnen groeien en hun vaardigheden kunnen ontwikkelen. We bieden een stimulerende werkomgeving waar teamwork, vakmanschap en innovatie centraal staan. Bij Sif kun je impact maken."

www.sif-group.com

Lees ook:

Positive Digital rondt voorjaars- en zomercampagne voor Makro af

06-09-2024 | 13:43:00
Positive Digital heeft de voorjaars- en zomercampagnes voor Makro afgerond, gericht op het brede productassortiment van de groothandel.

GUT en Heinz lanceren Hagelchup: ketchup om te strooien

05-09-2024 | 14:53:00
Het Amsterdamse bureau GUT heeft samen met Heinz een campagne gelanceerd waarin Heinz Tomatenketchup een andere vorm krijgt: Hagelchup.

Greenwheels lanceert campagne: Gelukkig is dit mijn auto niet

04-09-2024 | 14:21:00
Samen met Julian Stevense van Brandgurus heeft Greenwheels de positionering aangescherpt.

Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan

04-09-2024 | 11:16:00
Bolletje breidt haar assortiment uit. In het schap zijn nu ook tussendoortjes te vinden met 60 procent zaden en pitten en géén toegevoegde suiker

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Subscription Specialist

04-09-2024 | 09:00:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Subscription Specialist

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.