Fightclub ontwikkelt activatie voor Whirlpool MaxiSpace

Fightclub ontwikkelt activatie voor Whirlpool MaxiSpace

Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle. Het restaurant draaide volledig rond de Whirlpool MaxiSpace vaatwasser.

Koken in een vaatwasser

Het merk vroeg Fightclub om een campagne te ontwikkelen. Fightclub opende ééndagsrestaurant La Vaisselle waarin de bordjes niet alleen schoongemaakt werden door de vaatwasser, maar ook bereid.  

Chef Lucas: "Natuurlijk leek het wat gek om te koken in een vaatwasser, maar het was een geweldig idee. Ik ben zelf fan van slow cooking: dat maakt de natuurlijke aroma’s helemaal vrij. Het is gezond én lekker. De ster van de avond was zonder twijfel de Whirlpool MaxiSpace. Die gaf een hele reeks genodigden en influencers intens culinair plezier."

Concept van A tot Z

Fightclub voerde samen met Whirlpool het concept van A tot Z uit. Van het creatief idee tot het design van de uitnodigingen, menukaarten en de bewegwijzering, tot het organiseren van het event. Dit alles in samenwerking met We Love Pure en Keep it Quiet. Uit deze activatie, die een heleboel pr-waarde opleverde, werd digitale content gepuurd die nadien werd ingezet op sociale media.  

Credits:

Client: Whirlpool BENELUX | ​Client Contacts: Caroline Cailloux, Jaap Meeldijk, Maxime Weber, Rodolphe Claeys | Fightclub MD: Dennis Kenis | Creative concept: Lode Vochten, Milo Landeloos | Concept/Copy: Carmen van Buggenhout, Bram Van Moorhem | Concept/Art: Noortje Lenaerts, Mona Lisa-Venlet | Account Director: Kim Devos | Account Manager: Gwen Reynaert, Mieke Vispoel | Digital Team: Tobias Versmissen, Arne Van Oekelen, Jonas Stalpaert | Charlotte Koelman ​| Creative Director: Stijn Pauwels | Event Partner: Keep It Quiet | PR Company: We Love Pure | Production Company: Amok

www.fightclub.nl

www.whirlpool.be

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Fightclub aan de slag voor spellen Ticket to Ride en Exploding Kittens

23-05-2024 | 11:26:00
Ticket to Ride en Exploding Kittens, het kaartspel dat een culthit werd na de lancering op Kickstarter, zijn klant geworden bij Fightclub Breda

[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub

06-05-2024 | 18:16:58
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)

Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes

23-04-2024 | 10:34:00
Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie

[The List] Fightclub

23-04-2024 | 09:51:00
Sommige mensen zien ons als een stel vechtersbazen en -bazinnen. En eerlijk gezegd, ze hebben gelijk

[Column] Cees Faes: Hoe uitgekookt zijn politieke campagnes?

24-03-2024 | 14:28:00
De merkstrategen van politieke partijen zijn eigenlijk nooit marketeers maar bijna altijd politicologen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.