Fitzroy ontwikkelt activatie voor Kinki Kappers tijdens Milkshake

Fitzroy ontwikkelt activatie voor Kinki Kappers tijdens Milkshake

Zaterdag 29 juli is het Milkshake festival op het Westerpark-terrein. Kinki Kappers zal daar staan met haar activatie Cut Caravan. Bedacht door Kinki Kappers, ontwikkeld door Fitzroy. Deze caravan wordt met een reeks abri’s rondom het terrein onder de aandacht gebracht bij bezoekers.

Kinki onderscheidend neerzetten

Leroy Leijtens, creatief marketing manager bij Kinki Kappers: "Vanuit ons DNA zoeken we graag het randje op maar zoeken we tegenwoordig ook de balans tussen wat Kinki is maar ook toegankelijk. We zijn er tenslotte voor iedereen. Zo bedachten we de Cut Caravan voor festivals en campings waar bezoekers nog even een nieuwe haircut kunnen aanmeten. Wij kenden Fitzroy al een tijdje en wij zijn blij dat ze ons zowel strategisch als creatief willen helpen om Kinki onderscheidend neer te zetten.” 

Credits:

Klant: Kinki Kappers | Verantwoordelijk bij klant: Leroy Leijtens | Bureau: Fitzroy | Mediabureau: Match My Brand

www.fitzroy.nl

www.kinki.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Fitzroy en WeSmyle bedenken inhaker op inlogstoring

22-07-2024 | 11:49:00
Op duizenden plekken in de wereld en ook in Nederland was er afgelopen vrijdag last van een storing. De “blue screen of death”.

Fitzroy ontwikkelt campagne voor Madurodam

19-07-2024 | 13:36:00
De campagne, die Madurodam samen met Fitzroy heeft ontwikkeld, speelt in op de verbazing die mensen ervaren bij het ontdekken van de grote attracties

[Column] Jur Baart (Fitzroy): Dit is een oproep aan alle grote marketeers

26-06-2024 | 09:53:51
Een week nadat de campagne Stukje van mij van KPN werd gelanceerd, liet ik de video zien aan mijn elfjarige dochter

[Interview] Steven Kesler en Pieter Paul Groot over de groei en transitie van Vicky naar My Way

13-06-2024 | 18:05:00
De parkeer- en reis-app Vicky heeft in december 2023 samen met Fitzroy en BAAS een rebranding ondergaan en heet sindsdien My Way

VGZ kiest voor Abovo Maxlead als full-service mediabureau

06-06-2024 | 10:49:00
In de gevraagde dienstverlening zal het bureau werken voor de diverse merken van Coöperatie VGZ en helpen met media, content en performance marketing
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.