Fitzroy wint EuroParcs pitch

Fitzroy wint EuroParcs pitch

Na een bureau-oriëntatie heeft EuroParcs gekozen voor Fitzroy. Het bureau heeft in de afgelopen maanden hard gewerkt aan de aanscherping van de positionering en identiteit. In de komende tijd zal Fitzroy samen met het team van EuroParcs deze identiteit verder uitrollen in marketingcommunicatie en op de vakantieparken zelf.

Martin de Boer, CMO EuroParcs: “We hebben al een heel mooi traject achter de rug. De strategen van Fitzroy hebben de belangrijkste shifts in kaart als het gaat om vakantiebeleving en het kopen van een vakantiehuisje. Ze hebben ook veel stakeholders geïnterviewd en met al deze inzichten is de positionering aangescherpt. Deze vormde de basis voor een nieuwe identiteit die we in de komende maanden gaan uitrollen. Het was een leuk en vooral ook soepele samenwerking. Dit smaakt naar meer.”

Jur Baart, eigenaar Fitzroy: “Voor ons is dit de meest ideale opdracht. We kunnen onderzoek doen, interviews houden, een scherpe positionering ontwikkelen en dit met onze design afdeling vertalen in een prachtige identiteit. De tulp is gebleven maar we hebben er toch een bijzondere draai aan kunnen geven. Complimenten voor het team van EuroParcs die het lef hebben om echt onderscheidend naar buiten te gaan treden. We hopen na de zomer meer te kunnen laten zien. Maar eerst op vakantie… naar EuroParcs.”

www.fitzroy.nl

www.europarcs.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.