Fresh Bridge ontwikkelt online contentstrategie DELTA-campagne glasvezelinternet

Fresh Bridge ontwikkelt online contentstrategie DELTA-campagne glasvezelinternet

Telecomprovider DELTA start een campagne onder de noemer Ga maximaal met het snelste glasvezelinternet van DELTA. Hierin wordt het product Unlimited Glasvezel gelanceerd. Fresh Bridge ontwikkelde de online contentstrategie waarbij met het gezin uit de televisiecommercial invulling wordt gegeven wat je kunt met snel glasvezelinternet.

Met Unlimited Glasvezel krijgen consumenten toegang tot de hoogst haalbare internetsnelheden op het XGS-PON glasvezelnetwerk van DELTA. Op dit moment is dat 8 Gbps up- en downloadsnelheid. Daarnaast introduceert DELTA in de campagne 5G Unlimited Mobiel met onbeperkt bellen en een onbeperkte databundel via het mobiele 5G-netwerk.

Brand characters

In de campagne vormen de drie brand characters (de glasvezelexperts) van DELTA de basis. In het merkverhaal komen zij op bezoek bij een gezin dat zowel thuis als buitenshuis de twee producten gebruikt. De middelenmix bestaat onder andere uit landelijke inzet op tv, (D)OOH, online en digital audio.

Het creatieve concept voor de campagne werd ontwikkeld door Fightclub en is geproduceerd door Holy Fools.

www.freshbridge.nl

www.delta.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Fresh Social Update #3: Aanpassingen algoritme Insta, TikTok collab-functie en meer

04-06-2024 | 09:32:02
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden

The Fresh Social Update #2: AI-labels, Airchat & Social Gaming

02-05-2024 | 12:06:00
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden

The Fresh Social Update #1: 4 ontwikkelingen in social media

27-03-2024 | 10:03:00
Binnen de Fresh Social Update worden maandelijks 4 á 5 features gedeeld, die gelanceerd zijn of welke voorzichtig getest worden

[Marketing Report Radio] Roderick Cremers (Fresh Bridge) over diepgaande relatieopbouw in reclame

22-03-2024 | 08:49:00
Te gast bij Marketing Report Radio wijst hij op het belang van een tussenlaag tussen TVC en search, waar de emotionele connectie verder wordt opgebouwd

19 maart 2024 | Marketing Report Radio | San Fu Maltha | Michael Hekking | Willemijn van Hussen | Roderick Cremers

19-03-2024 | 09:11:00
Marketing Report is een programma over creatie, media en data en is elke derde dinsdag van de maand te horen op de zakenzender New Business Radio. In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met mediabureau ZIGT

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.