Fritz-kola lanceert suikervrije superzero met campagne

Fritz-kola lanceert suikervrije superzero met campagne

Fritz-kola superzero is een suikervrije variant van de fritz-kola die het bedrijf heeft geïntroduceerd. Daarbij wordt veel cafeïne, een kolanoot-extract, een vleugje citroen en geen suiker gebruikt. Deze smaak uit het fritz-assortiment kan inmiddels besteld worden bij de groothandel. Fritz-kola superzero is veganistisch.

Lancering

De lancering zal gepaard gaan met promoties op evenementen, live proeverijen, samplings, pr, socialmedia-activiteiten en zichtbaarheid in de horeca. De advertenties zullen te zien zijn in onder meer gastro-magazines, presentatieboxen, out-of-home (op een later moment) en wildplakken. Daarnaast krijgt de campagne vorm op social media, met name Instagram, guerrillamarketing en sampling.

Voor de buitenreclame wordt JCDecaux en Stadsbehang ingezet. Boutique agency Our Studio en Rocket&Wink uit Hamburg (Duitsland) is ingezet als reclamebureau. Voor de Nederlandse pr is Prevolution Communications ingehuurd.

Fritz-kola is een initiatief van Lorenz Hampl en Mirco Wolf Wiegert (twee Duitse studenten) in Hamburg en werd in 2003 gelanceerd, waarna limonad1es en spritzers op basis van sap is gelanceerd. Inmiddels is het bedrijf actief in onder meer Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Denemarken, Zweden, België en Nederland.

www.fritz-kola.com

Lees ook:  

Vattenfall stopt op aandringen van ACM met claim Fossielvrij leven binnen één generatie

26-07-2024 | 09:08:00
Na normerende gesprekken met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft energieleverancier Vattenfall besloten te stoppen met het gebruik van de claim Fossielvrij leven binnen één generatie

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Abovo Maxlead, Clear Channel Nederland en Global Nederland ontwikkelen campagne Toverland

25-07-2024 | 14:52:06
Abovo Maxlead heeft in samenwerking met Clear Channel Nederland en Global Nederland voor deze campagne (digitale) outdoor media ingekocht, evenals advertenties in Vriendin, Flair en Donald Duck

[Vacatures] NRC zoekt een Marketing Automation Developer

25-07-2024 | 09:29:00
NRC is per direct op zoek naar een Marketing Automation Developer

XYZ Creative Agency maakt vervolg Pop uit je Bubbel-campagne Uitagenda

25-07-2024 | 08:00:00
Na de succesvolle Pop uit je Bubbel-wintercampagne, ging XYZ Creative Agency opnieuw aan de slag voor Uitagenda

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.