![Gardeners werkt voor Lowlander](images/2023/Q4/Lowlander_Marketing_Report.jpg)
Gardeners werkt voor Lowlander
Lowlander, het biermerk dat brouwt met botanicals (kruiden, specerijen en fruit), kiest na een pitch ervoor om met Gardeners samen te werken om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen. Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling.
Vanuit de gedachte ‘take less & give back’ is het maken van maatschappelijke impact altijd al een belangrijk onderdeel van Lowlander geweest. Zo gaat 1% van de omzet naar goede doelen gericht op biodiversiteit en behoud van de natuur. Lowlander is sinds 2022 C02 neutraal. Daarnaast zet het Nederlandse biermerk in op een breed en smaakvol en alcoholvrij portfolio.Ontzettend veel goeds en belangrijks. Lowlander en Gardeners gaan samen op zoek naar een manier om eenduidiger en daardoor impactvoller over alle initiatieven te communiceren.
Fleur de Vries, Marketing Lead Lowlander: “Er zitten in Lowlander, zowel in het merk als in de smaak, ongelooflijk mooie verhalen en verborgen parels. Al vanaf het begin van ‘onze reis’ zijn duurzaamheid en circulariteit belangrijke pijlers - en juist hier willen we meer mensen mee inspireren. Vol met vertrouwen in de creatieve en strategische kwaliteiten van het Gardeners-team, kijken we ernaar uit om samen de volgende stappen in deze reis te maken.”
Maandag 6 november werd de samenwerking symbolisch afgetrapt op de Lowlander Botanical Fair waar Pascal van Ham, partner & strategy director bij Gardeners, een inspiratie-talk gaf over de toekomst van duurzame merken. Tijdens het evenement presenteerde Lowlander het Impact Report en kregen vier impact partners waaronder MaGie Creations, Sea Ranger Service, Trees for all, Wereld Natuur Fonds, het podium.
Naast Lowlander werkt Gardeners ook voor Gulpener. Gardeners is trots om te mogen werken voor twee echte impactmakers die voorop lopen in de bierindustrie.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
![](/assets/images/banner-CMTA.png)
Lees ook:
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors
[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag
[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU
[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer
[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant