Gen-Z agency Boomerang FT. viert 1-jarig bestaan

Gen-Z agency Boomerang FT. viert 1-jarig bestaan

De inhouse Gen-Z agency van Boomerang, genaamd Boomerang FT., bestaat sinds september één jaar. Samengevat: meer dan 29 merken, 6 fte’s, 120 Future Talents, een uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk en 4 opleidingssamenwerkingen verder.

Eén van de doelen van Boomerang FT. het afgelopen jaar was om de industrie te laten zien dat jong creatief talent een plek aan de tafel verdient. Na een jaar kan er ook volmondig gezegd worden dat dit verwezenlijkt is.

Dean Cooman, Head of Talent Boomerang FT: “Ik vind het belangrijk dat we een plek creëren waar young creatives de mogelijkheid krijgen om te leren van professionals én vice versa. Hierdoor hebben we mooie samenwerkingen met verschillende klanten weten te realiseren. Vaak wordt gedacht dat jong talent nog niet weet hoe deze industrie werkt, maar Boomerang FT. heeft zeker het tegendeel bewezen.”

 

Creatief talent

Boomerang FT. geldt als springplank voor next gen creatief talent binnen de creative agency-wereld en is door meerdere scholen- en opleidingssamenwerkingen opgenomen in programma’s voor beroepsoriëntatie en stages.

Boomerang FT. wil dat iedereen de Future Talent in zichzelf kan ontdekken. Daarom doet FT. een schenking aan Stichting IMC Weekendschool, om jongeren met een minder bevoorrechte sociaaleconomische positie kennis te laten maken met het vak.

Tijdens Adnight op het kantoor van Boomerang/Publicis in Amsterdam Noord wordt er op 13 oktober 2023 geproost op de verjaardag van Boomerang FT. maar vooral op de toekomstige talenten van ons vak. De deuren staan open en Boomerang FT. zal samen met Amsterdam Dance Event een talk hosten met precies dit thema als gemene deler.

adnight.squarespace.com

www.boomerangagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Soufiane Touzani headliner ADsterdam Festival

04-07-2024 | 16:03:00
De tweede editie van het festival vindt vrijdag 5 juli plaats bij LIEF Amsterdam. Het volledige programma, vol met talks, panels, workshops en muziek, is nu bekend

ADsterdam Festival onthult tweede batch met namen

20-06-2024 | 16:14:00
ADsterdam, opvolger van AmsterCannes, biedt inspiratie en creativiteit voor de Nederlandse advertising-industrie.

[RAW Countdown to Cannes] Alice Isakson, Boomerang

13-06-2024 | 15:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 

Heineken verlengt partnership met KNVB en komt met Oranjezomer-campagne

06-06-2024 | 20:00:00
Heineken heeft zijn partnership met de KNVB met 5 jaar verlengd. De bierbrouwer is inmiddels 30 jaar partner van de voetbalbond

Albert Heijn verlengt sponsoring KNVB en lanceert EK-campagne

06-06-2024 | 14:51:00
Albert Heijn en de KNVB werken al jaren samen aan campagnes rondom grote voetbaltoernooien en maatschappelijke projecten

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.