Marketing Report
GIG creative film production introduceert vernieuwde propositie nieuws

GIG creative film production introduceert vernieuwde propositie

Als storyteller van het zuiden is het Brabantse video agency GIG creative film production geen nieuwkomer meer. Toch was er door de veranderende markt de behoefte om zich te verscherpen en kozen ze voor een vernieuwde propositie met de payoff: goed verhaal.

Maarten Verhey, Executive Director GIG: "Goed verhaal is een logische conclusie die past bij onze kern, onze passie en de manier waarop we dingen aanpakken. Het is de kern van alles wat we doen. Met de positionering als strategisch videopartner voor merken en bureaus willen we hiermee de kracht en basis van video omarmen."

Toon Donders, Lead Creative bij GIG: "Ook als creatief bureau heb je de behoefte om jezelf opnieuw te ontdekken en scherp neer te zetten. Dit was voor ons zo’n moment, waarbij we als video agency door ontwikkelen naar die sparringpartner aan tafel. Door de kennis en ervaring die we hebben opgebouwd merken we steeds meer dat onze expertise leidt tot een langdurige samenwerking om video consistent in te zetten voor merken. Niet door elke keer van bureau naar bureau te hoppen, maar door elkaar te begrijpen en daarmee een duurzame samenwerking op te zetten. Het is misschien niet de meest spraakmakende keuze, maar wel een logische. Het voelt echt als een warme deken en we krijgen er ook al goede reacties op. In de snelheid van content is het vertellen van een verhaal de essentie wat het de moeite waard maakt om iets te bekijken. Of dat nou short form of long form is. De mix van inhoud, vorm en creativiteit zorgt nog steeds voor de grootste impact op de kijker. Zeker met de huidige markt, waar content steeds goedkoper, sneller en simpeler lijkt te moeten wordt de kracht van een goed verhaal vaak onderschat."

www.gig.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement

22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom

Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc

22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie

TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp

19-04-2024 | 12:00:00
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR

SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen

18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film

Woedend! verwelkomt Seema Sharma als partner en lanceert positionering

17-04-2024 | 08:53:00
Woedend! slaat hiermee tevens een weg in als Woedend! The New Creatives – waarin mens en tech samenwerken om ideeën te maken met een human heart

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief