GIG creative film production introduceert vernieuwde propositie

GIG creative film production introduceert vernieuwde propositie

Als storyteller van het zuiden is het Brabantse video agency GIG creative film production geen nieuwkomer meer. Toch was er door de veranderende markt de behoefte om zich te verscherpen en kozen ze voor een vernieuwde propositie met de payoff: goed verhaal.

Maarten Verhey, Executive Director GIG: "Goed verhaal is een logische conclusie die past bij onze kern, onze passie en de manier waarop we dingen aanpakken. Het is de kern van alles wat we doen. Met de positionering als strategisch videopartner voor merken en bureaus willen we hiermee de kracht en basis van video omarmen."

Toon Donders, Lead Creative bij GIG: "Ook als creatief bureau heb je de behoefte om jezelf opnieuw te ontdekken en scherp neer te zetten. Dit was voor ons zo’n moment, waarbij we als video agency door ontwikkelen naar die sparringpartner aan tafel. Door de kennis en ervaring die we hebben opgebouwd merken we steeds meer dat onze expertise leidt tot een langdurige samenwerking om video consistent in te zetten voor merken. Niet door elke keer van bureau naar bureau te hoppen, maar door elkaar te begrijpen en daarmee een duurzame samenwerking op te zetten. Het is misschien niet de meest spraakmakende keuze, maar wel een logische. Het voelt echt als een warme deken en we krijgen er ook al goede reacties op. In de snelheid van content is het vertellen van een verhaal de essentie wat het de moeite waard maakt om iets te bekijken. Of dat nou short form of long form is. De mix van inhoud, vorm en creativiteit zorgt nog steeds voor de grootste impact op de kijker. Zeker met de huidige markt, waar content steeds goedkoper, sneller en simpeler lijkt te moeten wordt de kracht van een goed verhaal vaak onderschat."

www.gig.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Love my Salad kiest voor creatief maatschappelijk bureau Closed on Monday

11-07-2024 | 11:18:00
Samen gaan ze aan de slag om het groentemerk internationaal te positioneren, met een vernieuwde merkstrategie, naam en identiteit

SUNT Food kiest voor NEEW als strategische en creatieve partner

01-07-2024 | 14:45:00
Samen met creative agency NEEW heeft SUNT Food de afgelopen maanden gewerkt aan de fundamenten voor een nieuwe merkpositionering.

Globrands herlanceert als verbale agency voor merken in beweging

19-06-2024 | 17:03:00
Met een vernieuwde visie en een frisse visuele identiteit positioneert Globrands zich als verbal agency dat merken in beweging zet

DDB Retail ontwikkelt merkpositionering en campagne voor Uitgekookt

22-05-2024 | 13:26:00
DDB Retail ontwikkelde de merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het mediabureau.

The Others vernieuwt merkidentiteit van de SAN

22-05-2024 | 12:09:00
Het doel was om de bestaande SAN-identiteit te versterken en het gebruikte Accent te behouden

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.