GIG Hard Seltzers remake DE-commercial gaat viral

GIG Hard Seltzers remake DE-commercial gaat viral

GiG Hard Seltzer scoort met hun op de bekende DE-commercial geïnspireerde filmpje. Met 3200 likes op Instagram en honderdduizenden views op social media-platforms als TikTok en X, ging het reclamefilmpje viraal. De boodschap? Grow up, don’t grow old.

In de commercial toont GiG Hard Seltzer twee sprankelendeoma’s. De dames drinken geen koffie, maar trekken blikjes GiG open. Zo worden ze een metafoor voor het drankje zelf, dat dankzij de bruisende fruitsmaak lekker verrassend en verfrissend is. Online werd het filmpje uitbundig gedeeld, wat 1.483.875 views op Insta, 403.500 op TikTok en 222.754 op LinkedIn opleverde.

Met deze commercial wil GiG het recente succes van hun drankje weergeven, dat na jongeren nu ook oudere doelgroepen aanspreekt. Het is de eerste in een reclameserie, met als doel zowel mensen aan het lachen te maken als aan het denken te zetten.

www.drinkgig.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] Cogonez zoekt een Content Creator

04-09-2024 | 08:08:00
Cogonez is per direct op zoek naar Content Creator

TBWA/NEBOKO en McDonald's lanceren campagne voor de McCrispy

03-09-2024 | 13:43:00
In de campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met McDonald’s Nederland, krijgen de McDonald’s-producten een menselijke dimensie.

Wayne Parker Kent maakt social documentaire voor bierbrouwerij De 7 Deugden

03-09-2024 | 11:30:13
In een serie van zeven afleveringen vertelt oprichter Garmt hoe hij op het idee kwam om De 7 Deugden te beginnen en laat hij zien dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt vaak bijzonder gewone mensen zijn.

[Whitepaper] Maak je e-commerce persoonlijker met online configurators

02-09-2024 | 07:00:00
Consumenten verwachten steeds vaker gepersonaliseerde communicatie, zoals een advertentie voor korting op kattenvoeding na een zoekopdracht rond de beste kattenbrokjes.

[Whitepaper] Optimaliseer je socialmediaprestaties met het Social Benchmark Report

29-08-2024 | 13:29:00
Om effectief te zijn met je socialmedia-contentcampagnes, heb je duidelijke en haalbare doelen nodig, gebaseerd op betrouwbare data.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.