Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen

Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen

Op duizenden plaatsen in ons land tellen de digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs. Ze zijn het resultaat van de samenwerking tussen NOC*NSF en buiten-reclame-exploitant Global. Zo wordt letterlijk zichtbaar hoe Nederland oranje kleurt en voor de sporters van TeamNL de spanning opbouwt naar het grootste internationale sportevenement ter wereld.

Road to Paris

NOC*NSF zal vanaf 17 april gaan aftellen naar de Olympische Spelen op de meer dan 2700 schermen van Global in winkelcentra, supermarkten, tankstations en op de NS-stations. Deze campagne stelt NOC*NSF in staat een miljoenenpubliek te bereiken en de betrokkenheid bij de Olympische en Paralympische Spelen te vergroten.

Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director Global Media & Entertainment: "Door het bieden van zichtbaarheid via (Digital) Out-of-Home, ondersteunen we NOC*NSF en TeamNL om Nederland te betrekken bij de prestaties van onze sporthelden voor, tijdens en na de Spelen. Wij zullen samen met NOC*NSF Nederland oranje kleuren terwijl we aftellen naar de Spelen. Tijdens de Spelen zullen we de medaille-alert activeren en na de Spelen zullen we TeamNL een podium bieden om de kracht van sport te tonen aan het brede publiek."

Baukje ter Huurne, CMO van NOC*NSF: "Dankzij de samenwerking met Global kunnen wij onze boegbeelden van TeamNL letterlijk en figuurlijk op heel veel plekken zichtbaar maken. We hopen hiermee Nederland en voornamelijk kinderen en jongeren aan te zetten om ook zelf in beweging te komen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel mooi om de prestaties van TeamNL na de Spelen zo breed te kunnen delen en te laten zien hoe trots we zijn."

www.global.com

www.nocnsf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Abovo Maxlead, Clear Channel Nederland en Global Nederland ontwikkelen campagne Toverland

25-07-2024 | 14:52:06
Abovo Maxlead heeft in samenwerking met Clear Channel Nederland en Global Nederland voor deze campagne (digitale) outdoor media ingekocht, evenals advertenties in Vriendin, Flair en Donald Duck

JCDecaux kan exploitatie digitale schermen in Utrecht alsnog starten; Clear Channel moet binnenkort stoppen

16-07-2024 | 16:46:00
JCDecaux kan de exploitatie van digitale buitenreclame in abri's binnenkort alsnog starten in de gemeente Utrecht, waarbij Clear Channel Nederland daar binnenkort mee zal moeten stoppen in de gemeente Utrecht

Global en The Pollinators bundelen krachten voor meer biodiversiteit in Nederland

02-07-2024 | 09:19:00
Deze samenwerking zal het bewustzijn over het belang van biodiversiteit in onder andere stedelijke omgevingen vergroten

Extinction Rebellion vervangt meer dan 500 buitenreclames; JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen illegale actie

01-07-2024 | 14:50:00
JCDecaux, Clear Channel en Global veroordelen de illegale actie van Extinction Rebellion die claimt meer dan 500 posters te hebben vervangen door een poster met de tekst Hier hing fossiele reclame. De actiegroep zegt het zat te zijn dat er fossiele reclames te zien zijn in de openbare buitenruimte.

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Campagne Manager

01-07-2024 | 07:51:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Campagne Manager -(36-40 uur)
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.