[Grow by DPG Media] Harry van der Zee (Profuomo): Waarom je je merk steeds opnieuw moet uitvinden
Een merk is meer dan een naam, maar een naam schept wel een eerste verwachting. Veel mensen kennen het Italiaans klinkende merk Profuomo, maar niet iedereen weet dat het moederbedrijf in 1934 is opgericht door een Nederlander. Toch is die naam niet uit de lucht gegrepen, vertelt CEO Harry van der Zee in deze aflevering van Brandkast.
Profuomo heeft een lange historie in de verkoop van dassen en staat nu vooral bekend om zijn comfortabele en tijdloze kleding. Het familiebedrijf is als een kat met negen levens. Wat is het geheim achter dit succes? Hierover spreekt Roger Verdurmen met Harry van der Zee. Hij vertelt over de kansen die de omslag naar hybride werken het merk heeft gebracht. Volgens Van der Zee is het belangrijk om actief te blijven in een steeds veranderende markt en hebben juist de merken die goed op verandering inspelen de toekomst. Dit betekent soms ook, verrassend genoeg, afscheid nemen van een product waarmee je groot bent geworden.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Grow by DPG Media] Geslaagde campagnes creëren? Examenbundel leert je hoe je een optimaal resultaat bereikt
[Grow by DPG Media] Do’s en don’ts bij een crossmediale-strategie
[Grow by DPG Media] Dit is het succesverhaal van Joe Public: Bureau van het jaar
[Grow by DPG Media] Oktober woonmaand in aantocht: wat zijn de interesses van de Nederlandse consument?
[Grow by DPG Media] Bouw in 4 stappen je eigen communitystrategie
Gepubliceerd door: Daan Dekkers