Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan
Bolletje breidt haar assortiment uit. In het schap zijn nu ook tussendoortjes te vinden met 60 procent zaden en pitten en géén toegevoegde suiker. In de campagne van Bolletje introduceert bakker Daan deze smakelijke tussendoortjes met behulp van twee nieuwe karakters, Souraya en Vic. De commercial is sinds 2 september te zien op tv, outdoor en online. De campagne is de vierde campagne met Bakker Daan en ontwikkeld door Havas Lemz.
Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje: “De personages waarvoor bakker Daan de nieuwe repen heeft bedacht, laten zien dat voedzame tussendoortjes niet alleen lekker zijn, maar je ook weer een boost geven. Souraya is de slimme studente die tussen het studeren door een voedzaam tussendoortje nodig heeft. En Vic is de sterke verhuizer die tijdens zijn zware werk wel wat extra pit kan gebruiken. Hiermee laten we verschillende relevante situaties zien waarin de Zaden & Pittenrepen goed van pas komen.“
Lieke van Herk, creative bij Havas Lemz: “We hebben weer met veel plezier aan de nieuwe commercial gewerkt. Binnen de Bolletje-wereld, die we twee jaar geleden introduceerden, vinden we zoveel creatieve vrijheid. We spelen in op herkenbare behoeftes die we een tikkeltje uitvergroten en lekker kleurrijk vormgeven. Dat levert weer een typische Bolletje-film op, inmiddels de vierde in de serie."
Credits:
Klant: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter | Bureau: Havas Lemz | Agency producer: Havas Rise | Regie: Rob Lücker (HazazaH) | Grading en Online: The Compound | Geluid: Public Audio | Muziek: Remus Ockels | Fotografie: Anne van Zantwijk | Media: Havas Media
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
De Consent Tent van de Rijksoverheid trekt duizenden studenten aan
Havas: ruim 3 procent meer wereldwijde omzet en 6 procent operationele winstgroei in eerste halfjaar 2024
Afgesplitst Havas zal per 2025 beursgenoteerd worden in Amsterdam
Havas Lemz en Duwtje ontwikkelen leercultuur-campagne voor Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne Ministerie van Economische Zaken
Gepubliceerd door: Daan Dekkers