Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan

Havas Lemz en Bolletje gaan verder met bakker Daan

Bolletje breidt haar assortiment uit. In het schap zijn nu ook tussendoortjes te vinden met 60 procent zaden en pitten en géén toegevoegde suiker. In de campagne van Bolletje introduceert bakker Daan deze smakelijke tussendoortjes met behulp van twee nieuwe karakters, Souraya en Vic. De commercial is sinds 2 september te zien op tv, outdoor en online. De campagne is de vierde campagne met Bakker Daan en ontwikkeld door Havas Lemz. 

Karlijn Ordelmans, marketingmanager bij Bolletje: “De personages waarvoor bakker Daan de nieuwe repen heeft bedacht, laten zien dat voedzame tussendoortjes niet alleen lekker zijn, maar je ook weer een boost geven. Souraya is de slimme studente die tussen het studeren door een voedzaam tussendoortje nodig heeft. En Vic is de sterke verhuizer die tijdens zijn zware werk wel wat extra pit kan gebruiken. Hiermee laten we verschillende relevante situaties zien waarin de Zaden & Pittenrepen goed van pas komen.“ 

Lieke van Herk, creative bij Havas Lemz: “We hebben weer met veel plezier aan de nieuwe commercial gewerkt. Binnen de Bolletje-wereld, die we twee jaar geleden introduceerden, vinden we zoveel creatieve vrijheid. We spelen in op herkenbare behoeftes die we een tikkeltje uitvergroten en lekker kleurrijk vormgeven. Dat levert weer een typische Bolletje-film op, inmiddels de vierde in de serie."

Credits: 

Klant: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter  | Bureau: Havas Lemz | Agency producer: Havas Rise | Regie: Rob Lücker (HazazaH) | Grading en Online: The Compound  | Geluid: Public Audio | Muziek: Remus Ockels | Fotografie: Anne van Zantwijk | Media: Havas Media 

www.havas.com

www.bolletje.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

De Consent Tent van de Rijksoverheid trekt duizenden studenten aan

02-09-2024 | 11:47:00
De Consent Tent is een initiatief van het ministerie van Justitie en Veiligheid. Hamas Lemz is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne.

Havas: ruim 3 procent meer wereldwijde omzet en 6 procent operationele winstgroei in eerste halfjaar 2024

31-07-2024 | 16:19:00
Havas heeft wereldwijd over de eerste helft van 2024 1,3 miljard euro omzet behaald, een stijging van 3,4 procent vergeleken met dezelfde periode in 2023

Afgesplitst Havas zal per 2025 beursgenoteerd worden in Amsterdam

22-07-2024 | 17:15:00
Havas zal naar verwachting per 2025 een in Amsterdam beursgenoteerde entiteit worden. Dit is een gevolg van de splitsingsplannen van het in Parijs gevestigde Vivendi dat van plan is zich te splitsen

Havas Lemz en Duwtje ontwikkelen leercultuur-campagne voor Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

22-07-2024 | 14:56:00
Het is de eerste campagne onder het nieuwe koepelthema Vandaag geleerd, vandaag gedaan van SZW, ook ontwikkeld door Duwtje en Havas Lemz

Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne Ministerie van Economische Zaken

04-07-2024 | 15:54:29
Havas Lemz vernieuwt Doe je updates-campagne van het Ministerie van Economische Zaken
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.