Hé wat leuk! Een bericht van... Thijs Bontje
Dank ADCN | Club for Creativity voor een avond waar het werk weer eens prachtig centraal stond.
Toch moet me als copywriter in hart en nieren iets van datzelfde hart. Het in mijn ogen beste zinnetje van het jaar Niet vliegen wel landen is niet bekroond. En had dat, tussen al het schitterende visuele geweld, wel moeten worden in mijn ogen.
Want die ene zin is als het strakke design van The Dropstore of de prachtige fotografie van Persils' Blood is Good. Maar dan in woorden. 20 letters in de perfecte volgorde. Een vondst.
Vakmanschap, in goed Nederlands craft, dat zo sterk is moét er gewoon uitgelicht worden op een avond die creativiteit in al zijn diversiteit viert. Copy waar AI voorlopig alleen nog maar van kan dromen moet ook op dat podium schitteren. Een mooie opdracht voor de jury's van volgend jaar wellicht?
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden maar tegen deze 6 woorden kan geen beeld op. Vandaar bij deze The Gardeners, Nikki de la Rambelje, Nadine Marcar, Maira Evers, Nature House / Natuurhuisje en de copywriter van dienst: een dik verdiende lamp!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Interview] Jens Hellewaard over de start van Het Volksportret
Slachtofferhulp Nederland, N=5 en Microphone Media lanceren podcast over seksuele exposing
DELTA kiest N=5 als lead agency voor branding en campagnes
The Best of Content Marketing Awards 2023 | Winnaar Award GOUD B2B + BRONS Campagnes - N=5: Volop ondernemen
Ministerie van Defensie met Dentsu Creative/Radancy en Media.Monks/N=5 in zee voor wervingscampagnes
Gepubliceerd door: Bas Vlugt