Marketing Report
Hé wat leuk! Een bericht van... Thijs Bontje nieuws

Hé wat leuk! Een bericht van... Thijs Bontje

Dank ADCN | Club for Creativity voor een avond waar het werk weer eens prachtig centraal stond.

Toch moet me als copywriter in hart en nieren iets van datzelfde hart. Het in mijn ogen beste zinnetje van het jaar Niet vliegen wel landen is niet bekroond. En had dat, tussen al het schitterende visuele geweld, wel moeten worden in mijn ogen.

Want die ene zin is als het strakke design van The Dropstore of de prachtige fotografie van Persils' Blood is Good. Maar dan in woorden. 20 letters in de perfecte volgorde. Een vondst.

Vakmanschap, in goed Nederlands craft, dat zo sterk is moét er gewoon uitgelicht worden op een avond die creativiteit in al zijn diversiteit viert. Copy waar AI voorlopig alleen nog maar van kan dromen moet ook op dat podium schitteren. Een mooie opdracht voor de jury's van volgend jaar wellicht?

Beelden zeggen meer dan 1000 woorden maar tegen deze 6 woorden kan geen beeld op. Vandaar bij deze The Gardeners, Nikki de la Rambelje, Nadine Marcar, Maira Evers, Nature House / Natuurhuisje en de copywriter van dienst: een dik verdiende lamp!

www.nis5.nl

 Lees ook:

N=5 ontwikkelt privacyschendings-campagne voor de Consumentenbond

01-03-2024 | 09:26:35
Vanaf 1 maart start ook de door reclamebureau N=5 ontwikkelde campagne die consumenten bewust moet maken van dit datamisbruik

N=5 en Stedin ontwikkelen eKlok voor slim stroomgebruik

29-02-2024 | 12:38:00
Het is een groot maatschappelijk probleem: het wordt steeds drukker op ons stroomnet. Om mensen meer bewust te maken van hun stroomgebruik en met name het moment waarop ze dat doen, ontwikkelde netbeheerder Stedin in samenwerking met N=5 de allereerste eKlok

[Whitepaper Sessions 2023] Anne Stokvis: Denk groot; creatieve inzichten uit New York

16-02-2024 | 10:35:00
Voorafgaand aan het M100 event begin december 2023 organiseerden Media Meetings en Marketing Report de Whitepaper Sessions, zes hoogwaardige kennistransfers in een marketeers only event. Een van de sprekers was Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5. Wij hebben haar gevraagd om haar presentatie samen te vatten in een column

N=5 en Prominent komen met Alle aandacht voor jouw zitplezier

29-01-2024 | 11:35:00
Met een andere merkidentiteit en merkcampagne wordt de filosofie tot leven gebracht voor een jongere doelgroep.

N=5 komt met vervolg op seizoenscampagnes Holland & Barrett: Winterfit

23-01-2024 | 12:37:00
N=5 en Holland & Barrett lanceren de campagne Winterfit. Een roep aan heel Nederland om juist in de winter in actie te komen.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.